Cù a crescita cuntinua di a pupularità di i veiculi à nova energia, a custruzzione di mercati di pali di carica à l'esteru hè diventata unu di i temi più impurtanti in l'attuale industria di e nuove energie. À l'esteru, ci hè una grande lacuna in a custruzzione di pali di carica, mentre chì u mercatu domesticu hè cunfruntatu à serii prublemi d'involuzione. Parechji esperti di l'industria credenu chì u periodu di dividendi di l'industria manifatturiera cinese hà purtatu enormi opportunità di sviluppu à l'industria di e pali di carica. In particulare per e cumpagnie chì ponu coglie l'occasione, i mercati à l'esteru diventeranu a so principale direzzione di sviluppu.
Sicondu i dati di l'Agenzia Internaziunale di l'Energia (IEA), in a prima metà di u 2023, e vendite di veiculi elettrichi in i paesi di l'UE anu righjuntu 1,42 milioni d'unità, ma a custruzzione di pile di ricarica ùn hà micca seguitu u ritmu, risultendu in un rapportu veiculu-pila finu à 16: 1. A situazione in i Stati Uniti hè ancu più severa. À partesi da u 2022, i Stati Uniti anu 131 000 pile di ricarica publiche, ma u numeru di veiculi à nova energia hè di circa 3,3 milioni. U rapportu di pile di ricarica publiche hè aumentatu da 5,1 in u 2011 à 25,1 in u 2022. Quessi dati rivelanu l'enorme spaziu di crescita potenziale di u mercatu di e pile di ricarica oltremare.
Dimensione di u mercatu è tendenze di crescita.
In l'ultimi anni, a dumanda di pile di ricarica oltremare hà cuntinuatu à cresce, diventendu una merce pupulare nantu à e principali piattaforme di e-commerce transfrontaliere in u mondu sanu. Solu in marzu di questu annu, a dumanda d'acquistu di pile di ricarica oltremare hè aumentata di 218%. Sicondu e previsioni di l'Associazione Cinese di i Produttori d'Automobile, si prevede chì e cumpagnie cinesi rapprisenteranu u 30%-50% di u mercatu europeu è americanu di e pile di ricarica in i prossimi cinque anni. Cù a pupularità di i veiculi à nova energia in u mondu sanu, a custruzzione di l'infrastrutture di ricarica si sta accelerendu gradualmente.
In questu mercatu pienu d'opportunità, e cumpagnie cinesi di pali di ricarica anu acceleratu u so ritmu di andà à l'esteru. Sicondu l'indice transfrontalieru di Alibaba International Station, l'opportunità cummerciale à l'esteru per e pali di ricarica di veiculi à energia nova aumenteranu rapidamente di 245% in u 2022, è si prevede chì ci serà quasi trè volte a dumanda in u futuru. Di fronte à sta enorme dumanda di u mercatu, e cumpagnie cinesi anu rispostu attivamente è anu stabilitu cumpagnie ligate à l'esportazione di pali di ricarica.
Trà e numerose cumpagnie di pile di carica chì vanu à l'esteru, a carica rapida hè diventata un scopu chjave di u layout. Attualmente, e cumpagnie cinesi anu sviluppatu diversi tipi di prudutti, cumprese a carica rapida, a carica lenta, l'almacenamiento otticu integratu, a carica è l'ispezione, ecc. Tuttavia, per riesce in i mercati esteri, e cumpagnie cinesi di pile di carica anu sempre bisognu di superà alcune sfide.
Prima di tuttu, a certificazione di a batteria hè a prima difficultà per andà à l'esteru. I principali standard industriali chì necessitanu attenzione in l'industria sò a certificazione CE standard europea è a certificazione UL standard americana. A certificazione CE hè una certificazione ubligatoria. U periodu di certificazione hè di 1-2 mesi. A principale area applicabile hè i stati membri di l'UE. A tarifa di certificazione hè di circa centinaie di migliaia di yuan. A certificazione UL hè unu di i principali standard di certificazione per i prudutti di pila di carica per entre in u mercatu americanu. Certificazione U tempu di ciclu hè di circa 6 mesi è u costu hè finu à milioni di yuan. Inoltre, i standard di l'interfaccia di pila di carica in diversi paesi è regioni sò ancu diversi, è e cumpagnie anu bisognu di rilancià i prughjetti di ricerca è sviluppu è adattà l'interfacce per adattassi à i standard di diversi paesi è regioni.
Siconda, a custruzione di canali hè ancu una difficultà maiò. Ci sò certe barriere per i clienti in i mercati stranieri. L'imprese cinesi anu bisognu di superà u prublema di a putenza di marca insufficiente è di sviluppà i clienti attraversu parechji canali. Parechji pruduttori cinesi anu trovu novi modi per espande a so attività participendu à mostre internaziunali di pile di carica è altri canali. À u listessu tempu, participà attivamente à mostre internaziunali di pile di carica hè ancu una bona opportunità per mette in mostra i vostri prudutti è tecnulugie.
Opportunità è sfide coesistenu
In i mercati europei è americani, u rifornimentu rapidu di energia hè sempre statu un bisognu urgente per i pruprietarii di tram. In più di e residenze è di i lochi di travagliu, i servizii di carica rapida sò richiesti in l'autostrade, i parcheggi di i centri commerciali è altri scenarii. Tuttavia, ci hè una grande differenza in u numeru di pile AC è DC in i mercati europei è americani. Solu circa u 10% di e pile di carica publica sò pile DC à carica rapida. Cù a prumuzione di e pulitiche è a crescita di a dumanda di u mercatu, u ritmu di crescita di u mercatu di e pile DC à carica rapida continuerà à accelerà. Soochow Securities Research Institute prevede chì u spaziu di u mercatu in Europa è in i Stati Uniti righjungerà rispettivamente 18,7 miliardi di yuan è 7,9 miliardi di yuan entro u 2025, cù tassi di crescita cumposti di 76% è 112% rispettivamente.
Cù a pupularità di i veiculi à nova energia, a dumanda di pali di carica oltremare cuntinueghja à cresce, ma ci sò ancu prublemi cum'è i standard di certificazione è a custruzzione di canali. E cumpagnie cinesi di pali di carica stanu esplorendu attivamente i mercati oltremare è stanu affruntendu enormi opportunità è sfide di mercatu.
Per prumove u sviluppu di veiculi à nova energia, u guvernu hà introduttu una seria di pulitiche di sussidiu. U guvernu tedescu hà furnitu sussidi elevati per e pile di ricarica di alta putenza, è u guvernu federale di i Stati Uniti hà ancu furnitu un sussidiu di 5 miliardi di dollari americani per sustene a custruzzione di pile di ricarica publiche. Queste pulitiche ùn solu stimulanu a dumanda di u mercatu, ma furniscenu ancu più opportunità cummerciale per e cumpagnie cinesi di pile di ricarica.
In u cuntestu di pulitiche favurevuli, e principali cumpagnie naziunali di pali di carica anu acceleratu a certificazione standard d'oltremare per piglià quote di mercatu. Trà elle, Wang Yang, fundatore è CEO di Nenglian Smart Electric, hà osservatu chì l'annu scorsu, parechje cumpagnie straniere di pali di carica anu realizatu attivamente certificazioni CE europee, UL americane è altre certificazioni standard per preparassi per l'espansione di u mercatu di quest'annu.
Si pò dì chì i mercati europei è americani anu esigenze assai strette per i prudutti di pali di carica, è u ciclu di certificazione hè longu è caru. Hè per quessa chì e cumpagnie cinesi di pali di carica affrontanu ancu alcune sfide in u prucessu di andà à l'esteru. Inoltre, ci sò differenze in i standard di l'interfaccia di pali di carica in diversi paesi è regioni, chì richiedenu à e cumpagnie di riadattà i so prudutti è di fà ricerca è sviluppu.
Per adattassi megliu à a dumanda di u mercatu è à i cambiamenti di pulitica, e cumpagnie cinesi di pali di carica anu bisognu di rinfurzà a R&S è l'innuvazione di i prudutti, allargà i canali è i partenariati. À u listessu tempu, capisce u mercatu lucale è e tendenze pulitiche hè ancu unu di i fattori chjave per u successu cummerciale. Gan Chunming hà cunclusu: "Stà sensibile à e tendenze pulitiche è mantene a cumunicazione cù l'associazioni industriali, l'urganisazioni lucali è i dipartimenti guvernamentali face parte di l'operazioni cummerciale. Preghjudicà in anticipu u layout di l'attività è di u pruduttu secondu i cambiamenti in a dumanda di u mercatu è e tendenze regulatorie hè quì chì si trovanu i risichi è l'opportunità".
Cù l'aumentu di a dumanda di pile DC d'alta putenza è di pile di superalimentazione in i mercati europei è americani, si prevede chì i moduli di carica, i cavi di e pistole di carica raffreddate à liquidu è altri cumpunenti di supportu diventeranu ancu novi punti di crescita di l'esportazione! Ma à u listessu tempu, duvemu ancu nutà chì i Stati Uniti esigenu chì tutte e pile di carica sussidiate sianu fabbricate in i Stati Uniti, è l'Europa prumove ancu l'implementazione di pulitiche pertinenti. Una volta chì queste pulitiche sò implementate, averanu un impattu direttu nantu à l'esportazione di pile di carica. Di fronte à queste sfide è opportunità, e cumpagnie cinesi di pile di carica anu bisognu di risponde in modu flessibile à i cambiamenti di u mercatu, rinfurzà a cuuperazione cù i partenarii lucali è esplorà inseme i mercati esteri. Cogliendu l'opportunità pulitiche, rinfurzendu l'innuvazione in R&S è espandendu a cuuperazione di canali, si prevede chì e cumpagnie cinesi di pile di carica ottenganu un successu più grande in i mercati esteri.
Susie
Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.
0086 19302815938
Data di publicazione: 9 di ghjennaghju di u 2024