"Una rete di alimentazione stabile hè un pilastru impurtante di u mercatu internu di l'energia europea è un elementu chjave indispensabile per ottene a trasfurmazioni verdi". In u "Piano d'Azzione di a Costruzione di Griglia di l'Unione Europea" publicatu pocu tempu fà, a Cummissione Europea (in seguitu chjamata "Cumissione Europea") hà dichjaratu chjaramente chì a reta di l'energia europea deve andà in a direzzione di esse "più intelligente, più decentralizata,". è più flessibile ". À questu scopu, a Cummissione Europea prevede d'investisce 584 miliardi d'euros à u 2030 per mudernizà a reta elettrica.
Daretu à a mossa di a Cummissione Europea hè a crescente preoccupazione di a cumunità energetica per u prugressu ritardatu di a custruzzione di a rete elettrica europea. In generale, l'analisti credenu chì a rete elettrica attuale di l'UE hè troppu chjuca, relativamente arretrata, troppu centralizzata è insufficiente cunnessa, è face parechje sfide.
Prima, a reta di trasmissione è distribuzione anziana ùn pò micca risponde à a crescente dumanda di cunsumu di l'electricità. Hè previstu chì da u 2030, u cunsumu di l'electricità in l'UE aumenterà di circa 60% paragunatu à i livelli attuali. Attualmente, circa 40% di e rete di distribuzione di energia d'Europa sò in usu di più di 40 anni è sò menu di 10 anni da a fine di a so vita iniziale di design. A rete elettrica invechjata ùn solu perde l'efficienza in a trasmissione di l'energia, ma ancu presenta potenziali periculi di sicurezza.
Siconda, u momentu di crescita sia da u latu di l'offerta sia di a dumanda di l'energia rinnuvevule pone una prova à e rete esistenti. Milioni di novi pannelli solari in u tettu, pompe di calore è risorse cumune di a cumunità energetica lucale necessitanu accessu à a rete, mentre chì a crescente dumanda di carica di veiculi elettrici è a produzzione di l'idrogenu necessitarà sistemi di rete più flessibili è avanzati.
In più, parechji pruduttori di energia si lamentanu di u prucessu regulatori ingombrante. U "Plan" nota chì in parechji paesi, i prughjetti di generazione d'energia rinnuvevuli anu bisognu di aspittà assai tempu per ottene diritti di cunnessione di a rete. Leonhard Birnbaum, capu di l'Alleanza Europea di l'Energia Elettrica è CEO di u Gruppu E.ON di Germania, si lagnava una volta: "In quantu a più grande sucietà di utilità di Germania, l'applicazione di E.ON per l'accessu à a rete ùn hè ancu stata nulla".
Micca solu, e transazzioni di energia crescente in l'UE anu ancu presentatu esigenze più elevate per l'interconnessione di a rete trà i Stati membri. U Cunsigliu di e Relazioni Estere, un think tank europeu ben cunnisciutu, hà dettu in un rapportu chì quandu un statu membru ùn manca di generazione di energia domestica, pò ottene energia da altri paesi, chì aumenterà a resistenza energetica di tutta l'Europa. Per esempiu, durante l'estrema temperatura alta in l'estiu di u 2022, e centrali nucleari naziunali francesi anu riduciutu a generazione di energia è invece anu aumentatu l'impurtazioni di elettricità da u Regnu Unitu, a Spagna, a Germania è u Belgio per assicurà a dumanda domestica.
I calculi di l'Alleanza Europea di l'Operatori di u Sistema di Trasmissione, chì rapprisenta 39 cumpagnie elettriche europee, mostranu chì in i prossimi sette anni, l'infrastruttura di trasmissione transfrontaliera di l'UE deve duppià, è 23 GW di capacità deve esse aghjuntu da 2025. In questa basa, da 2030 Un supplementu di 64 GW di capacità serà aghjuntu questu annu.
Per risponde à queste sfide imminenti, a Cummissione Europea hà identificatu sette zoni chjave per l'enfasi in u Pianu, cumprese l'accelerazione di l'implementazione di i prughjetti esistenti è u sviluppu di novi prughjetti, u rinfurzà a pianificazione di rete à longu andà, l'intruduzione di un regulamentu di futuru. quadru, è migliurà a rete elettrica. Livellu intelligente, allargate i canali di finanziamentu, simplificà u prucessu di appruvazioni di licenze è migliurà è rinfurzà a supply chain, etc. U Pianu prupone idee d'azzione specifiche per ognuna di e zone sopra.
Gilles Dixon, CEO di l'Associazione Europea di l'Energia Eolica, crede chì u lanciu di u "Plan" da a Cummissione Europea hè una "mossa intelligente". "Questu mostra chì a Cummissione Europea hà capitu chì senza investimentu à grande scala in a reta elettrica, hè impussibile di rializà a transizione energetica". Dickson hà apprezzatu l'enfasi di u Pianu nantu à a standardizazione di a catena di furnimentu di a rete elettrica. "L'operatori di u sistema di trasmissione anu bisognu di riceve incentivi chjaru per cumprà equipaghji standardizati".
Intantu, Dickson hà enfatizatu a necessità d'azzione urgente, in particulare per affruntà a fila di prughjetti di energia rinnuvevuli chì dumandanu esse cunnessi à a reta. Dickson hà dettu chì era impurtante per assicurà chì a priorità hè stata data à i prughjetti chì eranu più maturi, strategichi è più probabili di esse custruitu, è per evità "lascià i prughjetti speculativi sguassate e cose". Dickson hà ancu dumandatu à i banche publichi cum'è u Bancu Europeu d'Investimentu per furnisce contra-garantii per i grandi prughjetti infrastrutturali.
In u cuntestu di a prumuzione attiva di l'UE di a mudernizazione di a rete elettrica, tutti i Stati membri duveranu travaglià inseme per superà e sfide è prumove più avanzati in a custruzzione di a rete elettrica europea. Solu in questu modu l'Auropa pò avanzà versu un futuru più verde è sustenibile.
Susie
Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.
0086 19302815938
Tempu di Postu: 22-Jan-2024