In l'ultimi anni, cù a crescita cuntinuata di a capacità installata di l'energie rinnuvevuli, a pressione nantu à a rete elettrica europea hè aumentata gradualmente. E caratteristiche intermittenti è instabili di l'energia "eolica è solare" anu purtatu sfide à u funziunamentu di a rete elettrica. In l'ultimi mesi, l'industria energetica europea hà ripetutamente messu in risaltu l'urgenza di l'aghjurnamenti di a rete. Naomi Chevilard, direttrice di l'affari regulatori di l'Associazione Europea di l'Industria Fotovoltaica, hà dichjaratu chì a rete elettrica europea ùn hè stata capace di tene u passu cù l'espansione di l'energie rinnuvevuli è diventa un ostaculu maiò per l'integrazione di l'energia pulita in a rete.
Recentemente, a Cummissione Europea hà previstu d'investisce 584 miliardi d'euri per riparà, migliurà è aghjurnà a rete elettrica europea è l'installazioni cunnesse. U pianu hè statu chjamatu Pianu d'Azione di a Rete. Hè statu signalatu chì u pianu serà messu in opera in 18 mesi. A Cummissione Europea hà dichjaratu chì a rete elettrica europea hè di fronte à sfide nove è maiò. Per risponde à a crescente dumanda d'elettricità, una revisione cumpleta di a rete elettrica hè imperativa.
A Cummissione Europea hà dichjaratu chì circa u 40% di e rete di distribuzione di l'UE sò in usu dapoi più di 40 anni. Da quì à u 2030, a capacità di trasmissione transfrontaliera radduppierà, è e rete elettriche europee devenu esse trasfurmate per rende li più digitali, decentralizate è flessibili. I sistemi, in particulare e rete transfrontaliere, anu bisognu di grandi quantità di capacità di trasmissione di energia rinnovabile. À questu scopu, l'UE hà l'intenzione d'introduce incentivi regulatori, cumprese l'obbligu per i Stati membri di sparte i costi di i prughjetti di rete elettrica transfrontaliera.
Kadri Simson, di l'Energia di l'UE, hà dettu: "Da avà à u 2030, si prevede chì u cunsumu d'elettricità di l'UE aumenterà di circa u 60%. Basatu annantu à questu, a rete elettrica hà bisognu urgente di una trasfurmazione di "intelligenza digitale", è hè necessaria più energia "eolica è solare". Più veiculi elettrichi devenu esse cunnessi à a rete è devenu esse caricati."
A Spagna spende 22 miliardi di dollari per eliminà gradualmente l'energia nucleare
A Spagna hà cunfirmatu u 27 di dicembre i so piani di chjude e centrale nucleari di u paese da u 2035, pur pruponendu misure energetiche, cumprese l'estensione di a scadenza per i prughjetti di energie rinnuvevuli è l'aghjustamentu di e pulitiche d'asta di energie rinnuvevuli.
U guvernu hà dettu chì a gestione di i rifiuti radioattivi è a chjusura di a centrale, chì cumincierà in u 2027, costarà circa 20,2 miliardi d'euri (22,4 miliardi di dollari), pagati da un fondu sustinutu da l'operatore di a centrale.
L'avvene di e centrale nucleari di u paese, chì producenu circa un quintu di l'elettricità di a Spagna, hè statu un tema caldu durante a recente campagna eletturale, cù u Partitu Pupulare chì hà prumessu di annullà i piani per una eliminazione graduale. Recentemente, unu di i principali gruppi di pressione cummerciale hà dumandatu un usu allargatu di ste centrale.
Altre misure includenu cambiamenti à e regule per u sviluppu di prughjetti di energia verde è l'aste di energie rinnuvevuli.
L'energia puderia diventà un ponte per a cuuperazione trà a Cina, a Russia è l'America Latina
Sicondu l'infurmazioni di u 3 di ghjennaghju, in una entrevista cù i media stranieri, Jiang Shixue, un prufessore distintu à l'Università di Shanghai è direttore di u Centru di Ricerca Latinoamericana, hà dettu chjaramente chì a Cina, a Russia è i paesi latinoamericani ponu perseguità inseme un mudellu di cuuperazione win-win. Basatu annantu à i punti di forza è i bisogni di e trè parti, pudemu realizà una cuuperazione tripartita in u duminiu di l'energia.
Quandu hà parlatu di u sviluppu di e relazioni trà a Cina, a Russia è i paesi di l'America Latina, Jiang Shixue hà messu in risaltu chì quest'annu marca u 200esimu anniversariu di l'introduzione di a Duttrina Monroe. Hà indicatu chì hè improbabile chì i Stati Uniti utilizinu a forza per impedisce à a Cina di allargà a so presenza in America Latina, ma ùn sò micca disposti à permette à a Cina di allargà a so influenza. I Stati Uniti puderanu ricorre à metudi cum'è suminà discordia, applicà pressione diplomatica, o furnisce edulcoranti ecunomichi.
In quantu à e relazioni cù l'Argentina, Jiang Shixue crede chì a Cina è a Russia sò cunsiderate cum'è paesi simili da parechji paesi, cumpresi i paesi di l'America Latina. Sia a manca sia a diritta vedenu a Cina è a Russia ugualmente in certi aspetti. A Cina, a Russia è l'Argentina anu diversi gradi di vicinanza di relazioni, dunque a pulitica di l'Argentina versu a Russia pò esse diversa da a so pulitica versu a Cina.
Jiang Shixue hà ancu signalatu chì, in teoria, a Cina è a Russia ponu unisce e forze per entre in u mercatu latinoamericanu, sviluppà inseme u mercatu è ottene una situazione win-win per a cuuperazione trilaterale. Tuttavia, ci ponu esse sfide in a determinazione di prughjetti di cuuperazione specifici è metudi di cuuperazione.
U Ministeru di l'Energia saudita è a Cumpagnia di Prughjetti di a Nova Cità Artificiale uniscenu e forze per a cuuperazione energetica
U Ministeru di l'Energia saudita è a cumpagnia di prughjetti di nova cità artificiale Saudi Future City (NEOM) anu firmatu un memorandum d'intesa u 7 di ghjennaghju. A firma hà per scopu di rinfurzà a cuuperazione trà e duie parti in u duminiu energeticu è di prumove u sviluppu di l'energia fotovoltaica, nucleare è altre fonti d'energia. L'entità di u sistema energeticu implicate in l'accordu includenu l'Autorità Saudita di Regolamentazione di l'Acqua è di l'Elettricità, a Cummissione di Regolamentazione Nucleare è di e Radiazioni, è a Cità di l'Energia Atomica è Rinnuvevule di u Rè Abdullah.
Attraversu u partenariatu, u Ministeru di l'Energia saudita è NEOM anu cum'è scopu di esplorà modi innovativi per riduce a dipendenza di u Regnu da l'idrocarburi è a transizione versu fonti d'energia più pulite è più sustenibili. Sicondu l'accordu, u Ministeru di l'Energia saudita è NEOM seguiranu i successi è i settori da migliurà, è realizzeranu revisioni regulari di i progressi dopu avè pigliatu azzioni di seguitu.
Non solu què, e duie parti furnisceranu ancu suluzioni tecniche è suggerimenti per a struttura urganizativa, cuncentrandosi nantu à a prumuzione di l'innuvazione è l'esplorazione di meccanismi di sviluppu adatti per l'industria per fà avanzà a tecnulugia di l'energie rinnuvevuli è u sviluppu sustenibile. U partenariatu hè in linea cù a Visione 2030 di l'Arabia Saudita, a so enfasi nantu à l'energie rinnuvevuli è e pratiche sustenibili, è i sforzi mundiali per luttà contr'à u cambiamentu climaticu.
Susie
Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.
sale09@cngreenscience.com
0086 19302815938
www.cngreenscience.com
Data di publicazione: 27 di ghjennaghju di u 2024