Recentemente, i ministri di u clima, di l'energia è di l'ambiente di i paesi di u G7 anu tenutu una riunione storica in Turinu durante u mandatu di l'Italia cum'è presidente di u gruppu. Durante a riunione, i ministri anu ricunnisciutu assai u travagliu di u persunale pertinente è anu prumessu sulennemente di rinfurzà ulteriormente a sicurezza energetica è di prumove attivamente u prucessu di transizione versu l'energia pulita.
I ministri anu citatu in dettagliu l'analisi, i suggerimenti è l'attività di i participanti nantu à diversi carburanti è tecnulugie, dimustrendu pienamente a nostra prufessionalità è influenza in u duminiu di l'energia. Dopu à dui ghjorni di scambii è discussioni approfonditi, i Ministri si aspettavanu à l'unanimità chì e nostre istituzioni ghjucassinu un rolu chjave in l'implementazione di i recenti impegni in materia di sicurezza energetica è clima, cumpresu in cunfurmità cù u Consensu di l'UAE righjuntu à a 28a Cunferenza di e Parti in Dubai.
I cuntenuti principali di a riunione includenu principalmente:
1. Stabilite un novu scopu: aumentà u almacenamentu mundiale di l'elettricità da u 2030 per prumove l'ulteriore sviluppu di a tecnulugia di e batterie è una transizione energetica sicura.
2. Fate raccomandazioni à i decisori pulitichi: Prima di u 2025, presentate piani specifichi per a transizione glubale da i combustibili fossili, è esplorate cumu eliminà gradualmente a generazione di energia à carbone à u livellu mundiale. U G7 hà pigliatu un impegnu chjaru per ottene una decarbonizazione cumpleta o principalmente una decarbonizazione di u settore energeticu da u 2035.
3. Impegnassi à accelerà l'implementazione di u pianu criticu di sicurezza minerale di l'Agenzia Internaziunale di l'Energia per assicurà a stabilità è a sicurezza di a catena di furnimentu energeticu.
Inoltre, u cumunicatu hà ancu mintuvatu u travagliu di l'Agenzia Internaziunale di l'Energia nantu à a sicurità di u gasu naturale, a custruzzione di a rete elettrica, u miglioramentu di l'efficienza energetica, a decarbonizazione di l'industria è di i trasporti, l'innuvazione di a tecnulugia energetica, u cuntrollu di l'emissioni di metanu, a riforma di i sussidii à i combustibili fossili, a custruzzione di cità intelligenti è una transizione ghjusta è inclusiva, è u travagliu in settori cumpresi u sviluppu energeticu sustenibile in Africa. L'avanzamentu di queste iniziative aiuterà à ottimizà è migliurà a struttura energetica mundiale è à pone una basa solida per ghjunghje à l'ubbiettivi di sviluppu sustenibile.
Susie
Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.
sale09@cngreenscience.com
0086 19302815938
www.cngreenscience.com
Data di publicazione: 14 di maghju 2024