59 230 – Numeru di caricatori ultraveloci in Europa à settembre 2023.
267 000 – U numeru di caricabatterie ultraveloci chì a cumpagnia hà installatu o annunziatu.
2 miliardi d'euri - a quantità di fondi chì u guvernu tedescu hà utilizatu per custruisce a Rete tedesca (Deutschlandnetz).
L'imprese europee anu stallatu o annunziatu piani per stallà più di 250 000 caricatori ultraveloci longu l'autostrade europee, è u finanziamentu guvernamentale per un totale di 2,5 miliardi di dollari hà stimulatu a cumpetizione, ma ùn hà micca fermatu e disputi ghjuridiche nantu à cumu sò attribuiti i fondi.
U mercatu europeu hà vistu una crescita esplusiva è avà hà 59 230 stazioni di ricarica ultraveloci, da menu di 10 000 à l'iniziu di u 2021. Sè tutti l'ubbiettivi annunziati sò raggiunti, ci saranu 267 000 pile di ricarica ultraveloci in Europa da u 2030, paragunatu à a previsione di u ghjurnalistu di 371 000.
U Meccanismo di cunnessione per l'Europa (CEF) di l'UE hà attribuitu 572 milioni d'euri per custruisce 22 000 punti di ricarica ultraveloci in tutta l'Europa. A Germania hà digià superatu questu livellu, attribuendu circa 2 miliardi d'euri per aghjunghje 8 000 pile di ricarica ultraveloci per custruisce a cusì detta Rete tedesca (Deutschlandnetz).
I fondi tedeschi è europei anu termini d'accordu diffirenti. I prughjetti chì ricevenu sussidi CEF ricevenu un costu unitariu fissu per ogni pila di carica installata, mentre chì a rete tedesca copre i costi di custruzzione pur furnendu un cuntrattu di funziunamentu è manutenzione di 12 anni. Tuttavia, u guvernu tedescu recupererà una parte di i fondi per mezu di disposizioni di spartera di entrate.
Tesla hè stata u più grande vincitore di i finanziamenti CEF, ricevendu u 26% di u totale, mentre chì l'operatore norvegese Eviny hè statu u più grande vincitore di a sovvenzione tedesca. Un totale di 40 operatori anu vintu l'offerta per i dui fondi, è a cumpetizione hè stata feroce. E cumpagnie petrolifere è gassose anu vintu menu di un quartu di i finanziamenti totali, è altre industrie si stanu muvendu, rapprisentendu una minaccia cummerciale à longu andà per e prime.
L'UE hà bisognu di più finanziamenti, è in virtù di a Direttiva nantu à l'Energie Rinnuvevuli (RED) III appena appruvata, più novi finanziamenti veneranu principalmente da u mercatu di i crediti di carbone è da e nuove concessioni in e zone di serviziu autostradale. Fastned stima chì ci puderebbenu esse sin'à 4.000 zone di serviziu aperte per e concessioni in tutta l'Europa.
Ci sò preoccupazioni in quantu à a cuncurrenza per via di l'attribuzione di l'offerte. Tesla è Fastned stanu facendu causa à u guvernu tedescu per avè allargatu l'attuale cuncessione di Tank & Rast nantu à l'autostrada tedesca per include a carica di veiculi à nova energia. E duie cumpagnie credenu chì un documentu di gara separatu duveria esse emessu. Intantu, u Fondu di Carica Rapida di 950 milioni di sterline di u Regnu Unitu ùn hè ancu statu lanciatu, trè anni dopu à u so annunziu. L'Autorità di a Cuncurrenza è di i Mercati hà manifestatu preoccupazioni chì u fondu puderia distorce a cuncurrenza.
Susie
Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.
0086 19302815938
Data di publicazione: 10 dicembre 2023