U 21 di ferraghju, a cerimonia di firma per u primu prughjettu di almacenamentu di energia di gigawatt di Turchia hè stata grandi in a capitale Ankara. U vicepresidentu turcu Devet Yilmaz hà vinutu personalmente à questu avvenimentu è hà assistitu à stu mumentu impurtante inseme cù l'ambasciadore cinese in Turchia Liu Shaobin.
Stu prughjettu di riferimentu serà implementatu cumuna da l'impresa chinesa Harbin Electric International Engineering Co., Ltd. (in seguitu chjamata "Harbin Electric International") è a Cumpagnia di l'Energia Progressiva Turca (energia Progressiva). L'investimentu tutale in u prugettu hè previstu di esse finu à US $ 400 milioni, è hè attualmente in a prima fase di finanziamentu. Sicondu u pianu, u prugettu sfonderà in a regione di Tekirdag in ghjennaghju 2025 è hè previstu di esse ufficialmente messu in opera in 2027.
Dopu chì u prugettu hè finitu, u putere di u sistema di almacenamentu di l'energia di a centrale elettrica ghjunghje à 250 megawatt, è a riserva massima pò ghjunghje à 1 gigawatt. Stu successu cumprirà a lacuna in u campu di stazioni di energia di almacenamentu di energia à scala gigawatt in Türkiye. Hè vale a nutà chì l'electricità cullucatu in stu prughjettu vene principarmenti da l'energia di u ventu, chì ùn solu portà comodità à a vita di u populu turcu, ma ancu cumpletà cù i requisiti pulitichi di u paese di prumove attivamente l'energia verde. Mentre aiuta a Turchia à ottene u so scopu di neutralità di carboniu 2053, prumove ancu in modu efficace u sviluppu di a nova industria energetica di u paese.
L'ambasciadore Liu Shaobin hà fattu un discorsu in a ceremonia di firma, enfatizendu chì a firmata riescita di u prughjettu di almacenamiento di energia hè di grande significazione. Questu marca a migliione cuntinua di u livellu di a nova cooperazione energetica trà a Cina è a Turchia, l'espansione cuntinuu di u scopu di a cooperazione, è a qualità di a cooperazione à un novu livellu. A cooperazione energetica hè un settore chjave di l'Iniziativa Belt and Road. Cina hà realizatu cuuperazione di u prughjettu di l'energia cù più di 100 paesi è regioni, cumpresa a Turchia, ghjucanu un rolu attivu in u sviluppu durevule di l'energia lucale è mantene a sicurità è a stabilità energetica globale.
L'ambasciadore Liu Shaobin hà manifestatu e so aspettative per cumpagnie cinesi cum'è HEI, sperendu chì continuanu à implementà l'iniziativa "One Belt, One Road", participà attivamente à a custruzzione di u campu energeticu di Turchia, è facenu più cuntributi à a sicurità energetica è ecunomica di Turchia. è u sviluppu suciale. Sta dichjarazione senza dubbitu hà injectatu un forte impetu in a cooperazione profonda trà Cina è Turchia in u campu di a nova energia.
Cù a firma di u prughjettu di u almacenamentu di l'energia, a Cina è a Turchia cooperaranu più strettamente in u campu di a nova energia. In a strada di risponde à u cambiamentu climaticu glubale è di prumove u sviluppu di l'energia verde, i dui paesi anu travagliatu in manu per fà cuntributi pusitivi à u sviluppu sustinibili globale.
Susie
Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.
0086 19302815938
Tempu di Postu: Mar-04-2024