U 21 di ferraghju, a ceremonia di firma di u primu prughjettu di almacenamiento d'energia di gigawatt di Turchia hè stata tenuta in grande stile in a capitale Ankara. U vicepresidente turcu Devet Yilmaz hè ghjuntu personalmente à questu avvenimentu è hà assistitu à questu mumentu impurtante inseme cù l'ambasciatore cinese in Turchia Liu Shaobin.
Stu prughjettu emblematicu serà messu in opera inseme da l'impresa cinese Harbin Electric International Engineering Co., Ltd. (in seguitu chjamata "Harbin Electric International") è a Turkish Progress Energy Company (Progresiva energy). L'investimentu tutale in u prughjettu hè previstu di ghjunghje sin'à 400 milioni di dollari americani, è hè attualmente in a prima fase di finanziamentu. Sicondu u pianu, u prughjettu cumincierà a custruzzione in a regione di Tekirdag in ghjennaghju 2025 è hè previstu di esse ufficialmente messu in funzione in u 2027.
Dopu à a fine di u prugettu, a putenza di u sistema di accumulazione d'energia di a centrale elettrica righjunghjerà i 250 megawatt, è a riserva massima pò ghjunghje à 1 gigawatt. Questa realizazione riempirà u vuoto in u campu di e centrale elettriche di accumulazione d'energia à scala gigawatt in Turchia. Vale a pena mintuvà chì l'elettricità accumulata in questu prugettu vene principalmente da l'energia eolica, chì ùn solu purterà cunvenienza à a vita di u populu turcu, ma rispetterà ancu i requisiti pulitichi di u paese per prumove attivamente l'energia verde. Mentre aiuta a Turchia à ottene u so scopu di neutralità di carbone per u 2053, prumove ancu efficacemente u sviluppu di a nova industria energetica di u paese.
L'ambasciadore Liu Shaobin hà fattu un discorsu à a ceremonia di firma, mettendu in risaltu chì a firma riescita di u prughjettu di almacenamentu d'energia hè di grande impurtanza. Questu marca u miglioramentu cuntinuu di u livellu di nova cuuperazione energetica trà a Cina è a Turchia, l'espansione cuntinua di u scopu di a cuuperazione è a qualità di a cuuperazione à un novu livellu. A cuuperazione energetica hè un duminiu chjave di l'iniziativa Belt and Road. A Cina hà realizatu cuuperazione di prughjetti energetichi cù più di 100 paesi è regioni, cumprese a Turchia, ghjucendu un rolu attivu in a realizazione di u sviluppu sustenibile di l'energia lucale è in u mantenimentu di a sicurezza è a stabilità energetica mundiale.
L'ambasciatore Liu Shaobin hà espressu e so aspettative per l'imprese cinesi cum'è HEI, sperendu chì cuntinuessinu à implementà l'iniziativa "One Belt, One Road", participessinu attivamente à a custruzzione di u campu energeticu di a Turchia, è facissinu più cuntribuzioni à a sicurità energetica è à u sviluppu ecunomicu è suciale di a Turchia. Sta dichjarazione hà senza dubbitu datu un forte impulsu à a cuuperazione approfondita trà a Cina è a Turchia in u campu di e nove energie.
Cù a firma di u prugettu di almacenamentu d'energia, a Cina è a Turchia coopereranu più strettamente in u duminiu di e nove energie. In a strada di a risposta cumuna à u cambiamentu climaticu mundiale è di a prumuzione di u sviluppu di l'energia verde, i dui paesi anu travagliatu inseme per fà cuntribuzioni pusitivi à u sviluppu sustenibile mundiale.
Susie
Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.
0086 19302815938
Data di publicazione: 04-Mar-2024