Sicondu u previsore di l'industria automobilistica S&P Global Mobility, u numeru di stazioni di ricarica per veiculi elettrici in i Stati Uniti deve triplicà da u 2025 per risponde à a dumanda di ricarica di veiculi elettrici.
Mentre chì parechji pruprietarii di vitture elettriche caricanu i so veiculi attraversu stazioni di ricarica in casa, u paese averà bisognu di una robusta rete di ricarica publica postu chì i pruduttori d'automobili cumincianu à vende soprattuttu veiculi elettrichi in i Stati Uniti.
S&P Global Mobility stima chì i veiculi elettrichi rapprisentanu menu di l'1% di i 281 milioni di veiculi attualmente in circulazione in i Stati Uniti, è chì trà ghjennaghju è uttrovi 2022, i veiculi elettrichi rapprisentavanu circa u 5% di e nuove immatricolazioni di veiculi in i Stati Uniti, ma sta parte aumenterà prestu. Sicondu un rapportu di u 9 di ghjennaghju di Stephanie Brinley, direttrice di l'intelligenza automobilistica in S&P Global Mobility, i veiculi elettrichi puderanu rapprisentà u 40% di e vendite di veiculi novi in i Stati Uniti da u 2030.
A rapida crescita di i veiculi elettrichi (VE) hà purtatu à una dumanda crescente di infrastrutture di ricarica affidabili è efficienti. Trà i vari tipi di opzioni di ricarica dispunibili, ustazione di carica di tipu 2hè diventata una scelta standard, in particulare in Europa. Questu articulu esplora ciò chì face ustazione di carica di tipu 2un cumpunente criticu in l'ecosistema EV.

Ustazione di carica di tipu 2hè diventatu una petra angulare di a rete di ricarica EV, chì offre affidabilità, compatibilità è efficienza. Mentre i veiculi elettrici continuanu à guadagnà trazione, utipu di stazione di carica2 ghjucherà un rollu cruciale per assicurà chì i cunduttori abbianu accessu à l'infrastruttura di carica di chì anu bisognu, induve si trovanu. Stu connettore ùn hè micca solu un standard - hè un fattore chjave per u futuru di a mobilità elettrica.
L'operatore di rete di carica EVgo hà dettu chì a pila di carica di livellu 1 hè a più lenta, pò esse cunnessa à una presa standard in casa di u cliente, u tempu di carica dura più di 20 ore; E stazioni di carica di livellu 2, chì piglianu da cinque à sei ore per caricassi, sò generalmente installate in case, lochi di travagliu o centri commerciali publichi, induve i veiculi sò parcheggiati per periodi di tempu più longhi; I caricabatterie di livellu 3 sò i più veloci, ci vole solu da 15 à 20 minuti per ricaricà a maiò parte di a carica di a vittura elettrica.
Sicondu un rapportu di S&P Global Mobility, ci puderebbenu esse guasi 8 milioni di veiculi elettrichi nantu à a strada in i Stati Uniti da u 2025, paragunatu à u totale attuale di 1,9 milioni di veiculi elettrichi. L'annu scorsu, u presidente Joe Biden hà stabilitu l'ubbiettivu di custruisce 500 000 stazioni di ricarica in tuttu u paese da u 2030.
Ma S&P Global Mobility dice chì e 500 000 stazioni ùn sò micca abbastanza per risponde à a dumanda, è l'agenzia prevede chì i Stati Uniti averanu bisognu di circa 700 000 punti di ricarica di Livello 2 è 70 000 punti di ricarica di Livello 3 in u 2025 per risponde à a dumanda di a flotta elettrica. Da u 2027, i Stati Uniti averanu bisognu di 1,2 milioni di punti di ricarica di Livello 2 è 109 000 punti di ricarica di Livello 3. Da u 2030, i Stati Uniti averanu bisognu di 2,13 milioni di punti di ricarica publichi di Livello 2 è 172 000 punti di ricarica di Livello 3, più di ottu volte u numeru attuale.

S&P Global Mobility prevede ancu chì u ritmu di sviluppu di l'infrastruttura di carica varieghja da statu à statu. L'analista Ian McIlravey hà dettu in u rapportu chì i stati chì seguitanu l'ubbiettivi di veiculi à emissioni zero stabiliti da u California Air Resources Board anu prubabilmente più cunsumatori chì compranu veiculi elettrici, è l'infrastruttura di carica in questi stati si svilupperà più rapidamente.
Inoltre, à misura chì i veiculi elettrichi evolvenu, evolveranu ancu i modi in cui i pruprietarii ponu caricà i so veiculi. Sicondu S&P Global Mobility, a cummutazione, a tecnulugia di carica senza filu è u numeru crescente di cunsumatori chì installanu stazioni di carica murali in e so case puderanu cambià u mudellu di carica di i veiculi elettrichi in u futuru.
Graham Evans, direttore di a ricerca è analisi di Global Mobility in S&P Global Mobility, hà dettu in u rapportu chì l'infrastruttura di carica "deve sorprenderà è dilettà i pruprietarii chì sò novi à i veiculi elettrici, rendendu u prucessu di carica senza intoppi è ancu più convenientu di l'esperienza di rifornimentu, minimizendu l'impattu nantu à l'esperienza di pruprietà di u veiculu". Oltre à u sviluppu di l'infrastruttura di carica, u sviluppu di a tecnulugia di e batterie, è ancu a velocità di carica di i veiculi elettrici, ghjucheranu ancu un rolu cruciale per migliurà l'esperienza di u cunsumadore.
Sichuan Green Science & Technology Co., Ltd.
Situ web:www.cngreenscience.com
Aggiungi a fabbrica: 5u pianu, zona B, edifiziu 2, spaziu industriale di alta qualità, n. 2 Digital 2nd Road, novu parcu industriale ecunomicu di u portu industriale mudernu, Chengdu, Sichuan, Cina.
Data di publicazione: 13 di marzu di u 2025