Sicondu u previsore di l'industria automobilistica S&P Global Mobility, u numeru di stazioni di ricarica per veiculi elettrici in i Stati Uniti deve triplicà da u 2025 per risponde à a dumanda di ricarica di veiculi elettrici.
Mentre chì parechji pruprietarii di vitture elettriche caricanu i so veiculi attraversu stazioni di ricarica in casa, u paese averà bisognu di una robusta rete di ricarica publica postu chì i pruduttori d'automobili cumincianu à vende soprattuttu veiculi elettrichi in i Stati Uniti.
S&P Global Mobility stima chì i veiculi elettrichi rapprisentanu menu di l'1% di i 281 milioni di veiculi attualmente in circulazione in i Stati Uniti, è chì trà ghjennaghju è uttrovi 2022, i veiculi elettrichi rapprisentavanu circa u 5% di e nuove immatricolazioni di veiculi in i Stati Uniti, ma sta parte aumenterà prestu. Sicondu un rapportu di u 9 di ghjennaghju di Stephanie Brinley, direttrice di l'intelligenza automobilistica in S&P Global Mobility, i veiculi elettrichi puderanu rapprisentà u 40% di e vendite di veiculi novi in i Stati Uniti da u 2030.
Sicondu S&P Global Mobility, ci sò attualmente circa 126.500 stazioni di ricarica pubbliche di Livello 2 in i Stati Uniti è 20.431 stazioni di ricarica pubbliche di Livello 3 (sta cifra ùn include micca i 16.822 Tesla Superchargers è e stazioni di ricarica Tesla Destination). Oghje, l'aumentu di e pile di ricarica hè cuminciatu, è a velocità puderia esse sempre più rapida. Solu in u 2022, i Stati Uniti anu aghjustatu più pile di ricarica chè i trè anni precedenti cumminati, cù u paese chì hà aghjustatu circa 54.000 pile di ricarica di Livello 2 è 10.000 pile di ricarica di Livello 3 l'annu scorsu.

L'operatore di rete di carica EVgo hà dettu chì a pila di carica di livellu 1 hè a più lenta, pò esse cunnessa à una presa standard in casa di u cliente, u tempu di carica dura più di 20 ore; E stazioni di carica di livellu 2, chì piglianu da cinque à sei ore per caricassi, sò generalmente installate in case, lochi di travagliu o centri commerciali publichi, induve i veiculi sò parcheggiati per periodi di tempu più longhi; I caricabatterie di livellu 3 sò i più veloci, ci vole solu da 15 à 20 minuti per ricaricà a maiò parte di a carica di a vittura elettrica.
Sicondu un rapportu di S&P Global Mobility, ci puderebbenu esse guasi 8 milioni di veiculi elettrichi nantu à a strada in i Stati Uniti da u 2025, paragunatu à u totale attuale di 1,9 milioni di veiculi elettrichi. L'annu scorsu, u presidente Joe Biden hà stabilitu l'ubbiettivu di custruisce 500 000 stazioni di ricarica in tuttu u paese da u 2030.
Ma S&P Global Mobility dice chì e 500 000 stazioni ùn sò micca abbastanza per risponde à a dumanda, è l'agenzia prevede chì i Stati Uniti averanu bisognu di circa 700 000 punti di ricarica di Livello 2 è 70 000 punti di ricarica di Livello 3 in u 2025 per risponde à a dumanda di a flotta elettrica. Da u 2027, i Stati Uniti averanu bisognu di 1,2 milioni di punti di ricarica di Livello 2 è 109 000 punti di ricarica di Livello 3. Da u 2030, i Stati Uniti averanu bisognu di 2,13 milioni di punti di ricarica publichi di Livello 2 è 172 000 punti di ricarica di Livello 3, più di ottu volte u numeru attuale.
S&P Global Mobility prevede ancu chì u ritmu di sviluppu di l'infrastruttura di carica varieghja da statu à statu. L'analista Ian McIlravey hà dettu in u rapportu chì i stati chì seguitanu l'ubbiettivi di veiculi à emissioni zero stabiliti da u California Air Resources Board anu prubabilmente più cunsumatori chì compranu veiculi elettrici, è l'infrastruttura di carica in questi stati si svilupperà più rapidamente.

Inoltre, à misura chì i veiculi elettrichi evolvenu, evolveranu ancu i modi in cui i pruprietarii ponu caricà i so veiculi. Sicondu S&P Global Mobility, a cummutazione, a tecnulugia di carica senza filu è u numeru crescente di cunsumatori chì installanu stazioni di carica murali in e so case puderanu cambià u mudellu di carica di i veiculi elettrichi in u futuru.
Graham Evans, direttore di a ricerca è analisi di Global Mobility in S&P Global Mobility, hà dettu in u rapportu chì l'infrastruttura di carica "deve sorprenderà è dilettà i pruprietarii chì sò novi à i veiculi elettrici, rendendu u prucessu di carica senza intoppi è ancu più convenientu di l'esperienza di rifornimentu, minimizendu l'impattu nantu à l'esperienza di pruprietà di u veiculu". Oltre à u sviluppu di l'infrastruttura di carica, u sviluppu di a tecnulugia di e batterie, è ancu a velocità di carica di i veiculi elettrici, ghjucheranu ancu un rolu cruciale per migliurà l'esperienza di u cunsumadore.
Sè vulete sapè di più nantu à questu, per piacè cuntattateci.
Tel: +86 19113245382 (whatsAPP, wechat)
Email: sale04@cngreenscience.com
Data di publicazione: 21 di marzu di u 2025