I pruduttori di l'UE si sò lagnati di a lenta implementazione di stazioni di ricarica in tuttu u bloccu. Per seguità u boom di i veiculi elettrici, 8,8 milioni di pile di carica seranu necessarie da u 2030.
I pruduttori di l'UE di l'UE anu dettu u luni (29 d'aprile) chì u ritmu di a stallazione di pile di carica in i 27 stati membri di l'UE ùn hà micca seguitu u ritmu crescente di i veiculi elettrici.
L'Associazione Europea di i Produttori di l'Automobile (ACEA) hà dettu in u so ultimu rapportu chì dapoi u 2017, a vendita di veiculi elettrici in l'UE hè cresciutu trè volte più veloce di a capacità installata di pile di carica.
ACEA hà dettu chì da u 2030, l'UE avarà bisognu di 8,8 milioni di pile di carica, chì significa chì 22 000 pile di carica seranu installate ogni settimana, chì hè ottu volte a tarifa di installazione attuale.
Sicondu stimi di a Cummissione Europea, l'UE averà bisognu di 3,5 milioni di pile di carica per u 2030.
U rapportu aghjusta chì l'infrastruttura hè chjave per motivà più persone à cumprà veiculi elettrici, chì hè cruciale per l'obiettivu di l'UE di ottene a neutralità di carbonu per u 2050.
L'impurtanza di l'infrastruttura di i veiculi elettrici per i scopi climatichi
A Legge Europea di u Clima, appruvata in u 2021, obbliga i Stati membri di l'UE à riduce i livelli di emissioni à u 55% di i livelli di 1990 per u 2030.
L'obiettivu di neutralità climatica di u 2050 significa chì l'UE in tuttu ghjunghje à emissioni di gas serra nette zero.
U Direttore Generale di l'ACEA, Sigrid de Vrie, hà dettu in un comunicatu di stampa: "Avemu bisognu di l'adopzione di massa di veiculi elettrici in tutti i paesi di l'UE per ghjunghje l'ambiziosi obiettivi di riduzione di emissioni di l'Europa".
"Questu ùn saria micca pussibule senza infrastruttura di carica publica sparsa in tutta l'UE".
Dunque, i pile di carica sò una bona opportunità per u mercatu europeu in u mumentu.
Susie
Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.
0086 19302815938
Tempu di post: May-05-2024