L'8 di ferraghju, un rapportu publicatu in cumunu da Ernst & Young è l'Alleanza Europea di l'Industria Elettrica (Eurelectric) hà dimustratu chì u numeru di veiculi elettrichi nantu à e strade europee puderia ghjunghje à 130 milioni in u 2035. Dunque, a regione europea hà bisognu di formulà boni piani di risposta pulitica per fà fronte à a pressione di carica causata da l'aumentu di u numeru di veiculi elettrichi.
Una vittura nova venduta in Europa in u 2021 nantu à 11 serà un veiculu cumpletamente elettricu, un aumentu di 63% da u 2020. Ci sò attualmente 374 000 stazioni di ricarica publiche in Europa, dui terzi di e quali sò cuncentrate in cinque paesi - Paesi Bassi, Francia, Italia, Germania è Regnu Unitu. Tuttavia, certi paesi europei ùn anu ancu righjuntu una stazione di ricarica ogni 100 chilometri. U livellu di l'infrastruttura limiterà l'usu di i veiculi elettrichi, ciò chì crea ostaculi à a prumuzione.
U rapportu mostra chì ci sò attualmente 3,3 milioni di veiculi elettrichi nantu à e strade in Europa. Da u 2035, saranu necessarii 9 milioni di pile di ricarica publiche è 56 milioni di pile di ricarica domestiche, per un totale di 65 milioni di pile di ricarica per veiculi elettrichi per risponde à a rapida crescita di i veiculi puramente elettrichi. Bisogni di ricarica di i veiculi elettrichi.
Serge Colle, capu mundiale di l'energia è di e risorse à Ernst & Young, hà dettu chì per risponde à a dumanda, l'Europa averà bisognu d'installà 500 000 pile di ricarica publica à l'annu da u 2030, è 1 milione à l'annu dopu. Ma Kristian Ruby, secretariu generale di l'Alleanza Europea di l'Industria Elettrica, hà dettu chì a custruzzione di l'infrastrutture di ricarica publica hè attualmente cunfruntata à enormi ritardi per via di prublemi di pianificazione è di permessi.
In u prucessu di sviluppu di veiculi elettrichi in Cina, ci rendimu contu chì l'infrastruttura di carica hè una garanzia impurtante per i viaghji di veiculi elettrichi, è hè ancu un sustegnu impurtante per prumove u sviluppu industriale è prumove a cunservazione di l'energia è a riduzione di l'emissioni. Attualmente, in Europa, per via di l'infrastrutture urbane vechje, di pulitiche ingombranti è di a distribuzione ineguale di a pupulazione, e nuove pile di carica di energia in e cità ùn sò micca dispunibili o anu tassi di utilizzazione bassi.
Dunque, hè necessariu guidà si per pulitiche è urganizà e pile di carica scientificamente è razionalmente, ciò chì pò purtà una sperienza di carica conveniente à l'utilizatori è riduce i costi per l'imprese è l'utilizatori.
Susie
Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.
0086 19302815938
Data di publicazione: 10 di ghjennaghju di u 2024