Greensense E vostre Soluzioni Partner di Ricarica Intelligente
  • Lesley: +86 19158819659

  • EMAIL: grsc@cngreenscience.com

caricatore ec

nutizie

I tram vanu à l'esteru per accende a Fiera di Canton: a dumanda estera di carica hè aumentata, i costi di pruduzzione europei sò 3 volte più alti di quelli di a Cina, i stranieri dicenu chì e vitture cinesi sò a prima scelta!

un

U mercatu esteru di e nuove parti di i veiculi energetichi hè caldu: l'imprese di pezzi di veiculi di carburante per espansione l'attività di carica di pile
«Quì, sò cum'è un locu unicu induve possu sempre truvà i prudutti è l'accessori chì vogliu.» In u stand di vetru Xinyi, i cumpratori di l'Africa di u Nordu Toth (un pseudonimu) anu dettu à u ghjurnalistu di u Daily Economic News.
«Ci ​​hè una dumanda per questu pruduttu in u nostru paese è aghju pruvatu à furnisce un campione à una sucietà per aiutà i clienti à ottene ordini», hà dettu u sgiò Toth à i ghjurnalisti, puntendu à un pezzu di parabrisa di vittura appesu à u muru.

b

Mentre u ritmu di l'esportazioni di l'automobile di a Cina cuntinueghja à accelerà, a dumanda di servizii post-vendita di l'automobile in i mercati esteri hè ancu in crescita, in particulare in e zone cù una basa industriale relativamente debule, in più di l'esportazioni di veiculi, a catena industriale hè diventata una nova tendenza.
«U nostru vetru hè dispunibule in decine di migliaia di mudelli è pò copre e principali marche automobilistiche in u mondu sanu.» Huang Wenjia, direttore di vendita regiunale di Xinyi Glass Holding Co., LTD., hà dettu à u ghjurnalistu di u Daily Economic News chì in l'ultimi anni, a cumpagnia s'hè cuncentrata nantu à u mercatu post-vendita automobilistica oltremare, è a dumanda di i prudutti di a cumpagnia in u Mediu Oriente, l'Africa è l'Europa hè stata grande, è e vendite sò aumentate di circa u 10% l'annu scorsu.
I cuncessionarii è i centri di riparazione d'oltremare sò i nostri principali gruppi di clienti." Huang Wenjia hà dettu ancu à i ghjurnalisti chì, à misura chì sempre più veiculi cinesi à nova energia sò esportati à l'esteru, ancu u tassu di rottura di u vetru hè in crescita. In particulare, u vetru à altu valore aghjuntu cum'è l'isolamentu termicu, u rivestimentu è u display heads-up hè assai dumandatu in u mercatu di ricambio oltremare, quasi in scarsità.

«A nostra sucietà fabrica pezzi di veiculi à carburante dapoi più di 20 anni, ma dapoi u 2020, a dumanda straniera di pali di ricarica hà mostratu una crescita esplosiva.» U manager Wang (pseudonimu) di u Shanghai Wide Electrical Group rispunsevule di l'affari stranieri hà dettu à u ghjurnalistu di u Daily Economic News chì, secondu a so ricerca, u rapportu trà veiculi à nova energia è pali di ricarica in Europa hè solu 7,6:1, vale à dì, 7,6 veiculi currispondenu à 1 pila di ricarica.
«A listessa pila di carica, a differenza di costu trà a Cina è l'Europa hè circa trè volte.» U manager Wang hà ancu dettu chì e pile di carica di a Cina esportate in i Stati Uniti sò effettivamente in a «lista tariffaria», ma a cumpagnia ùn hè ancu disposta à rinuncià à i mercati europei è americani. Siccomu sti mercati anu una grande dumanda di pile di carica domestiche, u mercatu europeu rapprisenta circa l'80% di a so quota d'esportazione.

Sichuan Green Science & Technology Co., Ltd.
sale08@cngreenscience.com
0086 19158819831
www.cngreenscience.com


Data di publicazione: 18 di maghju 2024