Greensense E vostre Soluzioni Partner di Ricarica Intelligente
  • Lesley: +86 19158819659

  • EMAIL: grsc@cngreenscience.com

caricatore ec

nutizie

E fatture energetiche di e famiglie in u Regnu Unitu puderanu vede cali più grandi

U 22 di ghjennaghju, ora lucale, Cornwall Insight, una sucietà britannica di ricerca energetica ben cunnisciuta, hà publicatu u so ultimu rapportu di ricerca, chì revela chì e spese energetiche di i residenti britannichi devenu vede una diminuzione significativa in primavera. U rapportu indica chì e fatture energetiche di e famiglie britanniche puderanu calà di quasi u 16% à cortu termine, per via di a calata di i prezzi da i massimi, purtendu un pocu di sollievu à e famiglie cù budget stretti.

E previsioni di Cornwall Insights mostranu chì u limitu di prezzu annualizatu di u regulatore di l'energia Ofgem puderia calà à £ 1,620 in aprile di questu annu, da circa £ 1,928 in ghjennaghju, una calata finu à £ 308. Questu significa chì si prevede chì i prezzi di l'energia in u Regnu Unitu continueranu à calà tuttu l'annu.

U rapportu hà indicatu chì i prezzi di l'energia à l'ingrossu anu mostratu una tendenza à a calata dapoi a mità di nuvembre di l'annu scorsu, ciò chì creerà e cundizioni per calà u limitu di i prezzi. I limiti di i prezzi di l'Ofgem rapprisentanu a fattura annuale tipica di una famiglia è riflettenu i prezzi à l'ingrossu di l'elettricità è di u gasu.

Tuttavia, Craig Lowry, consulente principale di Cornwall Insight, hà avvertitu: "Mentre chì e tendenze recenti suggerenu chì i prezzi si possinu stabilizà, un ritornu cumpletu à i livelli precedenti di spesa energetica richiederà sempre tempu. "I cambiamenti, è ancu e preoccupazioni continue per l'avvenimenti geopolitichi, significanu chì pudemu ancu affruntà prezzi sopra à e medie storiche".

Inoltre, l'inflazione britannica si calmerà gradualmente. U 22, l'Ernst & Young Statistics Club, una istituzione britannica di ricerca ecunomica ben cunnisciuta, hà indicatu in u so ultimu rapportu d'analisi ecunomica chì l'attuale stagflazione in u Regnu Unitu duveria esse alleviata in u 2024.

L'Ernst & Young Statistics Club hà signalatu chì e principali difficultà attuali in a crescita ecunomica britannica sò l'inflazione cuntinua è l'alti tassi d'interessu di riferimentu, chì saranu tramindui alleviati in u 2024. Ernst & Young prevede chì u Regnu Unitu cuntrullerà l'inflazione sottu à u 2% in maghju 2024. À u listessu tempu, a Banca d'Inghilterra riducerà i tassi d'interessu di circa 100 à 125 punti basi in u 2024, è u tassu d'interessu di riferimentu puderia calà da l'attuale 5,25% à a fine di questu annu. 4%.

Cù a risoluzione di ste duie difficultà ecunomiche, a stagflazione di l'ecunumia britannica serà alleviata. Ernst & Young hà aumentatu e so previsioni per a crescita ecunomica di u Regnu Unitu in u 2024 à 0,9% da u precedente 0,7%, è à 1,8% in u 2025 da u precedente 1,7%. Tuttavia, u capu di l'EY Statistics Club hà ancu dettu chì e sfide esistenu sempre. Sè l'inflazione riprende à cresce, l'aspettative di crescita per l'ecunumia britannica saranu di novu affettate.

Alex Veitch, direttore puliticu di e Camere di Cummerciu Britanniche, hà dettu: "L'ultime statistiche mostranu chì u PIB di u Regnu Unitu hè cresciutu di 0,3% in nuvembre di l'annu scorsu, ma in i trè mesi finu à nuvembre, u PIB di u Regnu Unitu hè diminuitu mese dopu mese, ciò chì mostra chì a crescita ecunomica di u Regnu Unitu ferma fragile. L'ecunumia di u Regnu Unitu hè prubabile di esse bluccata nantu à una strada di crescita lenta per u futuru prevedibile. E nostre ultime previsioni ecunomiche trimestrali mostranu chì a crescita di u Regnu Unitu serà inferiore à 1,0% in i prossimi dui anni".

In riassuntu, a calata di i prezzi di l'energia è di l'inflazione in u Regnu Unitu hà purtatu segnali pusitivi à e famiglie. Tuttavia, in un cuntestu di crescita ecunomica fragile, ci sò sempre parechje incertezze nantu à e tendenze ecunomiche future. Di fronte à e sfide di i mercati energetichi internaziunali è à i risichi geopolitichi, u guvernu britannicu è i dipartimenti pertinenti devenu cuntinuà à fà attenzione à e fluttuazioni di i prezzi di l'energia è piglià misure per assicurà chì e famiglie è l'imprese possinu fà fronte à i risichi potenziali. À u listessu tempu, u Regnu Unitu deve circà attivamente di adattà è ottimizà a so struttura ecunomica per risponde à e sfide di a crescita ecunomica futura.

svs

Susie

Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.

sale09@cngreenscience.com

0086 19302815938

www.cngreenscience.com


Data di publicazione: 01-Feb-2024