• Cindy: + 86 19113241921

banner

nutizie

"U prugramma Pilotu di u Regnu Unitu Repurposes i Cabineti Stradali per a Carica EV"

Carica 1

Un prugramma pilotu rivoluzionariu in u Regnu Unitu esplora un approcciu innovativu per ripurtà l'armarii di strada, tradizionalmente utilizati per l'alloghju à a banda larga è i cablaggi telefonici, in stazioni di ricarica per i veiculi elettrici (EV). Guidata da Etc., u bracciu di incubazione digitale di BT Group, sta iniziativa significa un passu significativu versu l'aghjurnamentu di l'infrastruttura di carica EV di u paese.

L'obiettivu primariu di u pilotu hè di rinfurzà l'accessibilità è a scalabilità di a rete di carica di EV utilizendu mobili di strada esistenti. A ricerca realizata da BT Group hà revelatu chì a scarsità di l'infrastruttura di carica hè un deterrent maiò per l'adopzione EV generalizata. Sorprendentemente, u 38% di i rispondenti hà dichjaratu ch'elli avarianu digià un EV se a carica era più còmuda, mentre chì u 60% hà manifestatu insatisfazione cù u statu attuale di l'infrastruttura di ricarica EV di u Regnu Unitu. Inoltre, u 78% di i cunduttori di benzina è di diesel citavanu a mancanza di stazioni di ricarica è a cunvenzione cum'è ostaculi significativi chì li impediscenu di passà à i veiculi elettrici.

Attualmente, u numeru di caricatori EV in u Regnu Unitu hè solu di 54 000. In ogni casu, u guvernu hà stabilitu un ambiziosu mira di ghjunghje à 300 000 caricatori per 2030. In modu simili, i Stati Uniti face una sfida paragunabili, cù solu 160 000 caricatori EV publichi dispunibili per risponde à a flotta in rapida crescita di più di 2,4 milioni di veiculi elettrici.

A suluzione innovativa di carica pruposta da Etc. implica a retrofitting di l'armarii di strada cù i dispositi specializati chì permettenu a spartera di l'energia rinnuvevule per alimentà i punti di carica EV à fiancu à i servizii di banda larga esistenti. Stu approcciu elimina a necessità di cunnessione di putenza supplementu è maximizeghja l'utilizazione di l'infrastruttura esistente. L'implementazione di queste stazioni di ricarica si concentrerà nantu à i cabinetti attualmente in usu per i servizii di banda larga di rame o quelli previsti per a ritirata, tenendu in contu fatturi cum'è u spaziu dispunibule è a capacità di putenza.

In i casi induve un armadiu ùn hè più necessariu per i servizii di banda larga, l'equipaggiu serà riciclatu, è ponu aghjunghje punti di carica supplementari EV. Etc. conduce meticulosamente una prova tecnica, cunsiderendu diversi aspetti cum'è a situazione di l'armadiu, a dispunibilità di l'energia, l'accessibilità di i clienti, l'esperienza di u cliente digitale è i bisogni di l'ingegneria. U prugramma pilotu include ancu considerazioni cummirciali è operative, cumprese l'ingaghjamentu cù i cunsiglii lucali per i permessi necessarii, l'esplorazione di l'opzioni di finanziamentu publicu, l'attrazione di investimenti privati, è u sviluppu di mudelli finanziari cumpleti.

Tom Guy, u Direttore Generale di Etc. in BT Group, hà manifestatu u so entusiasmu per u prugettu, mettendu in risaltu u so potenziale per affruntà i veri sfidi di i clienti è allineà cù a missione di a cumpagnia di cunnette per u bonu. Ripurtendu l'armarii di strada per a carica di l'EV, u prugramma pilotu hà per scopu di superà e barriere di l'infrastruttura chì impediscenu l'adopzione generalizzata di veiculi elettrici in u Regnu Unitu. Stu approcciu innovativu hà u putenziale di sbloccare novi opportunità di carica è ghjucà un rolu pivotale in a furmazione di un paisaghju di trasportu più verde è più sustenibile.

Lesley

Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.

sale03@cngreenscience.com

0086 19158819659

www.cngreenscience.com


Tempu di post: Feb-12-2024