XCharge hè unu di i primi fornitori di suluzioni di ricarica prufittevoli in u mondu.
Sicondu e prime nutizie nantu à l'IPO, XCHG Limited (in seguitu chjamata "XCharge") hà presentatu ufficialmente un documentu F-1 à a Securities and Exchange Commission di i Stati Uniti (SEC) u 1 di ferraghju, ora di l'Est, è prevede di utilizà "XCH" cum'è codice di borsa in Nasdaq. Gram hè stata listata in borsa, cù Deutsche Bank è Huatai Securities chì servenu cum'è co-sottoscrittori principali.
XCharge, fundata in Amburgo, Germania in u 2017, s'impegna à fà chì a ricarica di veiculi elettrici sia senza carbone per mezu di suluzioni energetiche di prossima generazione. A so squadra fundatrice internaziunale include veterani chì anu travagliatu in cumpagnie tecnologiche di fama mundiale cum'è Tesla è imprenditori seriali di successu.
Vale a pena menziunà chì XCharge hà sviluppatu una di e prime pile di carica di almacenamiento d'energia bidirezionale in u mondu - l'equipaggiu di almacenamiento d'energia di carica d'alta putenza DC Net Zero Series (Net Zero Series), chì combina l'almacenamiento d'energia, a carica cunnessa à a rete è fora di a rete. Cumbinatu cù a funzione fotovoltaica, pò realizà a riduzione di picchi è u riempimentu di valle è a carica inversa B2G, riducendu cusì a pressione nantu à a rete elettrica è aumentendu u redditu operativu.
Sicondu u rapportu di Frost & Sullivan, a suluzione di almacenamentu d'energia di carica NZS di XCharge hè una di e poche suluzioni di carica cù funzionalità B2G (Battery to Grid, da a batteria à a rete) chì hè stata cummercializata - L'energia di u cliente pò esse acquistata à prezzi più bassi durante l'ore fora di punta è venduta torna à a rete à prezzi più alti durante l'ore di punta, permettendu à l'operatori di generà profitti ancu quandu i veiculi ùn sò micca in carica. Basatu annantu à sta funzione, i clienti di XCharge ponu riceve ritorni prima ancu di cunsiderà l'usu di una stazione di carica per veiculi elettrici, aumentendu cusì u ritornu generale di l'investimentu (ROI) di u cliente. Attualmente, i clienti di XCharge includenu principalmente pruduttori di veiculi elettrici, cumpagnie energetiche mundiali è operatori di pali di carica.
Sicondu Frost & Sullivan, XCharge hè unu di i principali fornitori europei di suluzioni di carica d'alta putenza in termini di vulume di vendite in u 2022. In particulare, l'ultimu pruduttu di XCharge "C7" hà una putenza di uscita finu à 400 kilowatt. Finu à oghje, XCharge hà iniziatu u spiegamentu cummerciale di una seria di dispositivi di almacenamiento di energia di carica DC d'alta putenza net-zero in Europa, America di u Nordu è Asia.
Hè da nutà chì XCharge hè unu di i primi fornitori di suluzioni di carica in u mondu à ottene prufittu - hà fattu un prufittu in u 2022. Inoltre, in u 2021, 2022 è i primi trè trimestri di u 2023, u margine di prufittu grossu di XCharge serà rispettivamente di 35,2%, 36,4% è 44,2%, mustrendu una tendenza di crescita cuntinua.
XCharge hà dichjaratu in u so prospettu chì circa u 50% di i ricavi netti raccolti da l'IPO seranu utilizati per piani d'investimentu in l'espansione di a capacità di pruduzzione; circa u 20% serà utilizatu per a ricerca è u sviluppu, in particulare u sviluppu di tecnulugie di gestione di l'energia è di gestione di e batterie; circa u 20% serà utilizatu per l'espansione in u mercatu mundiale; è circa u 10% serà utilizatu per supplementà u capitale circulante per scopi generali di l'impresa.
Infatti, secondu un rapportu di Frost & Sullivan, si prevede chì e vendite mundiali di caricabatterie integrati in batteria aumenteranu da circa 2.000 unità in u 2022 à circa 135.000 unità in u 2026 à un tassu di crescita annuale cumpostu di 409,9%. Ciò significa chì u spaziu incrementale futuru di XCharge hè sempre considerable.
Sè vulete sapè di più nantu à questu, per piacè cuntattateci.
Tel: +86 19113245382 (whatsAPP, wechat)
Email: sale04@cngreenscience.com
Data di publicazione: 01-Apr-2024