• Susie: +86 13709093272

page_banner

nutizie

I tedeschi trovanu abbastanza lithium in a valle di u Renu per custruisce 400 milioni di vitture elettriche

Certi elementi di terra rara è metalli sò in alta dumanda in u mondu cum'è l'automobilisti aumentanu a produzzioneveiculi elettriciinvece di vitture è camioni alimentati da u mutore di combustione interna.Una sfida in a pruduzzione di veiculi elettrici hè di truvà abbastanza materie prime, chì ponu esse difficili di fonti è qualchì volta scarse.Una di e materie prime chjave per a fabricazione di batterie di veiculi elettrici hè u litiu.

A Germania hà annunziatu chì hà scupertu dipositi massivi di lithium sottu u Renu è pensa à minà u materiale chjave.Sicondu l'autorità, i dipositi sottu à u fiumu sò abbastanza per custruisce 400 milionivitture elettriche.A valle di u Renu superiore in a regione di a Foresta Nera di u sudu di a Germania si trova in una zona di circa 186 chilometri di lunghezza è finu à 40 chilometri di larghezza.

Batteria di lithium

(A stampa hè solu per riferimentu)

Lithium hè in un statu di fusione, intrappulatu in surgenti sotterranei bollenti à millaie di metri sottu u Renu.Se l'estimi di a dimensione di u depositu di lithium sò precisi, saria unu di i più grandi in u mondu.Se u materiale pò esse minatu cù successu, riducerà a fiducia di a Germania à u litiu impurtatu, è i primi discussioni sò digià in corso cù i costruttori di l'automobile.

L'autorità chì volenu minà u materiale chjave teme l'opposizioni lucali pussibuli à l'operazione minera.A maiò parte di i dipositi di litiu finu à avà sò stati in zoni remoti di l'Australia o l'America di u Sud, induve ci hè pocu opposizione di a pupulazione à l'operazione minera.Vulcan Energy Resources pensa à investisce circa $ 2 miliardi in centrali geotermali è strutture per estrae lithium.

caricatore di batterie

(A stampa hè solu per riferimentu)

A cumpagnia crede chì pò esse estratti 15 000 tunnellati di lithium hydroxide à l'annu in i dui siti da 2024. A seconda fase principiarà in 2025, destinatu à trè strutture supplementari cù una capacità di produzzione annuale di 40 000 tunnellati.

Cumenti:

Cum'è cunnisciutu, tutte e marche famose di vitture cum'è Volkswagen, Mercedes-Benz, Audi, BMW, etc. in Germania si vultonu in vittura elettrica, è u prublema più grande hè u prublema di pruduzzione è di consegna in 2022. E persone chì anu compru un electricu. A vittura hà da aspittà 12 mesi ancu 18 mesi per u più longu.A perdita di materia prima di a batteria o u prezzu chì si sviluppa hè unu di i punti chjave di stu ritardu.A causa di i ritardi di a consegna EV, l'installazione necessita diCaricatori EVancu ritardatu per questi futuri pruprietarii di vitture elettriche.Ma avà stu truvatu aiutarà à risolve un grande prublema per questi pruduttori di vitture elettriche in Germania, ancu in Europa.Pensemu chì in 2023, l'affari di ev charger in Auropa hà da ricuperà è cresce.U percentualità di vittura elettrica in Germania hè menu di 30%.U totale di vitture di passageri nantu à a strada hè di più di 80 miliani.Allora sta fundazione di lithium enormi aiuterà a Germania per accelerà u prucessu elettricu.Allora serà una grande nutizia per u caricatore EV.

Green Science hè un fabricatore prufessiunale diCaricatore EVin Cina.Avemu un squadra tecnicu espertu è una squadra di produzzione per assicurà a qualità è a stabilità.Per piacè cuntattateci per avè più infurmazione per uStazione di ricarica EVaffari.


Tempu di Postu: Dec-07-2022