U mercatu di i veiculi elettrici di u Regnu Unitu cuntinueghja à accelerà - è, malgradu a scarsità di chip, mostra generalmente pochi segni di calà a marcia:
L'Europa hà superatu a Cina per diventà u più grande mercatu per i veiculi elettrici durante a pandemia - facendu di u 2020 un annu record per e vitture elettriche.
Un altru gigante di l'automobile, Toyota, hà annunziatu a soo spende 13,6 miliardi di dollari in batterie EV da u 2030, è espanderà ulteriormente u so sviluppu divitture elettriche alimentate da batterie.
E vendite di novi veiculi ibridi plug-in è cumpletamente elettrici in Gran Bretagna anu righjuntu l'85% di e vendite di diesel in ghjugnu 2021 è parenu destinate à superà.piglià à a fine di l'annu.
Questi veiculi anu bisognu di esse caricati in qualchì locu - è hè quì chì intervenite voi, cù a vostra nova suluzione di sistema di carica EV.
Quandu si pianifica u vostru sviluppu, pò sembrà una opzione faciule di gravità versu l'inseme di cumpunenti u più economicu. Tuttavia, attenti - questu puderia purtà à una mancanza di affidabilità, u costu di a quale supererà di gran lunga qualsiasi risparmiu iniziale in a custruzzione. In particulare, un alimentatore di bona qualità, cumpunenti di commutazione è prese sò chjave per creà EVSE affidabili.Attrezzatura di Fornitura di Veiculi Elettrici).
Leghjite puru mentre vi prupunimu una panoramica di i passi essenziali richiesti per sviluppà cù successu un sistema è una rete di ricarica per veiculi elettrici. In tutta sta guida, parleremu di u sviluppu di caricatori intelligenti. U ragiunamentu daretu à questu si pò truvà quì.
A vostra Guida Essenziale à Desiinstallazione di un sistema di ricarica EV
Cuntenutu:
Passu 1. Perchè tù ?
Passu 2: Chì tipu di caricatore?
Passu 3: Sceglie un bersagliu
Passu 4: Piglià u cuntrollu di u mondu
Passu 5: a biologia di u puntu di carica
Passu 6: Software di u sistema di carica EV
Passu 7: Rete
Passu 8: Andà più luntanu
Cunclusione
Passu 1: Perchè tù?
Questa hè a prima quistione chì duvete fà à voi stessu da una perspettiva cummerciale.
L'uppurtunità ùn hè micca ugualesuccessu uale, è u mercatu di a ricarica di i veiculi elettrici hè sempre più saturatu. Questa hè a quistione chì i clienti si faranu quandu valutanu u vostru pruduttu, è dunque hè vitale chì a vostra suluzione abbia un USP - puntu di vendita unicu - è chì risolva un prublema.
U spaziu per un altru off-thU caricatore di scatula bianca di scaffale elettronicu hè limitatu, è i sistemi di carica EV sò un investimentu significativu, dunque un approcciu innovativu hè impurtante.
Per certe cumpagnie, u differenziatore serà più nantu à a so strada versu u mercatu chè u pruduttu stessu.
Passu 2: Chì tipu di caricatore?
Ci sò dui tipi principali di caricatore EV:
destinazione - caricabatterie AC lenti, tipicamente usati per a carica in casa
in strada - caricabatterie CC veloci è di alta putenza per tempi di carica accelerati
Sviluppà un caricatore AC hè significativamente più economicu è più faciule. Inoltre, gran parte di u travagliu chì fate in una suluzione AC serà sempre applicabile quandu si sviluppa una stazione di ricarica rapida DC.
Inoltre, a maiò parte di i caricatori di veiculi elettrici saranu in corrente alternata à longu andà - à a fine di u 2019, solu l'11% di i caricatori europei eranu in corrente continua. Tuttavia, a cumpetizione in u settore di a corrente alternata hè ancu assai più grande.
Per principià, supponemu chì avete sceltu di sviluppà un caricatore di destinazione. Quessi si ponu truvà in i vialetti d'accessu per a ricarica in casa, in l'uffizii, in i parcheggi di longa durata è in altri lochi induve i veiculi saranu lasciati per più di circa duie ore.
Passu 3: Sceglie un bersagliu
Gran parte di u mondu di l'infrastrutture EV hè impegnatu in una "corsa versu u fondu", pruvendu à andà u più economicu pussibule per accede à u grande mercatu domesticu.
Cumprà una vittura elettrica - ch'ella sia un ibridu plug-in (PHEV) o un veiculu elettricu à batteria (BEV) - hè un investimentu significativu per qualchissia.
U caricatore furnitu cù u veiculu, ancu s'ellu ùn hè micca un costu inaspettatu, hè cunsideratu cum'è un "must-have" à malincuore. Per via di questu atteggiamentu, è accumpagnatu da parechji caricatori venduti da custruttori o installatori di case, i cunsumatori sò propensi à sceglie l'opzione più economica.
L'altra parte di u mercatu hè destinata à i clienti cummerciali è à e flotte.
I cuntratti di valore più altu venenu cun una maggiore enfasi nantu à a longevità è a qualità. Queste suluzioni cummerciali, in particulare quelle per a ricarica publica, richiedenu ancu autorizzazioni è riscossione di entrate, chì generalmente richiedenu un software OCPP [Open Charge Point Protocol] è una struttura RFID.
Si prevede ancu chì i caricabatterie cummerciali saranu più robusti cà i so omologhi domestichi.
À longu andà, a vostra impresa puderia offre una autonomia, ma ùn hè micca una piccula impresa sviluppà un sistema di ricarica EV cumpletu.
Canali di vendita è percorsu di destinazione
Cumincià cù un mercatu di destinazione migliurà e vostre chance di successu.
U mercatu di i caricabatterie per veiculi elettrici hè assai cumpetitivu, dunque avete bisognu di un canale di vendita in u mercatu induve pudete offre un vantaghju annantu à i cuncurrenti.
Passu 4: Piglià u cuntrollu di u mondu...
... O micca. Molti di voi chì investiganu una impresa di ricarica di veiculi elettrici saranu abituati à testi di cunfurmità, forse per parechje regioni.
Sfurtunatamente, cù i punti di ricarica EV, u tempu è a spesa sò più impurtanti chè cù i prudutti elettronichi tipici. I standard EVSE, in più di a cunfurmità tipica, varianu secondu u paese, ancu in blocchi cummerciali cum'è l'UE. Cum'è impresa, identificà e vostre regioni di destinazione è e so regule associate fin da u principiu hè assai impurtante.
In più di e norme di carica EVSE, i paesi anu e so regulazioni di cablaggio chì stabiliscenu cumu l'equipaggiu di rete hè cunnessu à a rete. In u Regnu Unitu questu hè BS7671.
Queste regulazioni anu un impattu direttu nantu à u disignu di u caricatore.
Prutezzione Neutra Rotta
Cum'è una sucietà britannica, una regulazione chì avemu previstu chì hè specifica per questu paese hè a Prutezzione di u Neutru Rottu. Questa hè una questione particularmente cuntruversa in u mercatu di carica di u Regnu Unitu per via di i standard di cablaggio di u Regnu Unitu è di l'inconvenienti è di i prublemi tecnichi assuciati à l'usu di e barre di terra.
Sè a vostra impresa hà intenzione di vende in u mercatu di u Regnu Unitu, sta sfida di cuncepimentu duverà esse superata.
Sistema di carica EV blu astrattu
Passu 5: A biologia di u puntu di carica
Ci sò trè segmenti fisichi per a cuncepzione di u caricatore EV: a carcassa, u cablaggio è l'elettronica.
Quandu cuncepite questi aspetti, ricordate chì saranu pezzi d'infrastruttura costosi, è anu bisognu di durà.
I clienti, ch'elli sianu imprese o individui, s'aspettanu chì i caricabatterie EV durinu per anni, cù una manutenzione minima.
L'affidabilità hè a chjave.
Involucru
U cuncepimentu di a recinzione hè una cumbinazione di decisioni estetiche, di prezzu è pratiche.
A dimensione varieghja soprattuttu secondu u numeru di prese è a putenza di u caricatore. Alcune scelte chì devenu esse fatte, è cunsiderazioni, includenu:
Serà una scatula murale, un'unità verticale o qualcosa di diversu?
Cumu si percepisce un caricatore hè impurtante, hà bisognu di esse discretu o di spiccà?
Ci vole à esse à prova di vandalu?
Dimensione ? Ci hè una cumpetizione di u mercatu per fà u caricatore u più chjucu, per esempiu.
Classificazione IP - a penetrazione di l'acqua pò distrughje un caricatore.
Estetica - da u più economicu pussibule finu à u lussu (per esempiu, legnu)
Cumu hè stallatu u casu?
L'installazione serà in duie tappe, per esempiu, un supportu murale fissatu da un custruttore di case mesi prima di l'installazione di u caricatore attuale? Questu hè fattu per riduce i danni è u furtu è ancu i costi di u custruttore di case.
Supportu di cavi: un gran numeru di difetti di carica cù cavu sò dovuti à spine di carica danneggiate o bagnate da supporti di cavi mal installati.
Cum'è un pruduttu per esterni, a custodia averà ancu bisognu di una classificazione IP, è serà necessariu spaziu per i cavi grossi.
Cablaggio
Oltre à trasportà currenti elevate trà u veiculu è u caricatore, u cavu di carica si occupa ancu di e cumunicazioni trà i dui.
Ci sò attualmente ottu standard di cunnettori diversi in usu, in AC è DC - variendu da marca à marca è da regione à regione.
I standard di u futuru sò sempre incerti, dunque assicuratevi di fà ricerche micca solu nantu à u standard attuale, ma ancu nantu à ciò chì u standard serà prubabilmente in pochi anni quandu sceglite ciò chì sustene.
I caricabatterie ponu esse creati cù cavi cunnessi o senza cunnessione. U primu hè più cunveniente in generale, ma blocca u caricabatterie à un tipu specificu di connettore. L'opzioni senza cunnessione sò più flessibili, chì permettenu à l'utente di avè un cavu chì currisponde à a so vittura, ma questu richiede un mecanismu di bloccu.
In più di u cablaggio esternu, ci serà un cablaggio internu chì deve esse pigliatu in contu in u cuncepimentu meccanicu, postu chì i requisiti di putenza significanu chì pò esse ingombrante.
Elettronica
À a so basa, un caricatore AC hè essenzialmente un interruttore di putenza cù cumunicazioni trà u veiculu è u caricatore. U so scopu principale hè a sicurezza elettrica, cù a capacità di limità a putenza chì u veiculu piglia.
Una specificazione EVSE assai simplice - cum'è sò cunnisciute - pò esse truvata in OpenEVSE. A scheda EEL di Versinetic hè una alternativa cummerciale à questu.
L'altru cumpunente chjave necessariu per un puntu di carica intelligente AC simplice hè un controller di cumunicazione, chì si trovanu spessu cum'è urdinatori à scheda unica. A scheda MantaRay di Versinetic hè un esempiu di questu. Pudete tandu cumpletà un sistema di carica cù cuntattori è RCD (perdite AC è DC) per a sicurezza.
I caricabatterie intelligenti aghjunghjenu cumunicazioni à u caricabatterie per permette à u caricabatterie di unisce si à una rete cuntrullata da u cloud.
E cumunicazioni scelte dipendenu assai da l'ambiente finale di u caricatore. Certi sviluppatori sceglienu Wi-Fi o GSM, mentre chì in certe situazioni, i standard cablati cum'è RS485 o Ethernet ponu esse preferibili.
Ci ponu esse pannelli supplementari per cuntrullà i display, l'autorizzazioni è più, secondu a sofisticazione di u sistema.
Questa hè una cunsiderazione essenziale quandu si pianifica l'elettronica di u sistema di carica di i vostri veiculi EV.
A presa, i relè è i cuntattori si riscaldanu quandu sò à piena carica. Questu deve esse pigliatu in contu in u disignu industriale postu chì u riscaldamentu pò accurtà a vita di i cumpunenti. A presa hè particularmente vulnerabile postu chì pò esse esposta à l'elementi è i cicli di accoppiamentu causeranu usura.
Prublemi ambientali - larga gamma di temperature di funziunamentu
U vostru EVSE serà cuncipitu per l'usu in temperature estreme? I cumpunenti standard di a gamma di temperature cummerciale sò classificati per 0-70 C, mentre chì a gamma di temperature industriale hè da -40 à +85.
Tenite contu di questu u più prestu pussibule in u vostru sviluppu.
Passu 6: Software di u sistema di carica EV
U bloccu di sviluppu di u software richiede a cunfurmità à parechji standard, è pò esse a sezione di u prugettu chì richiede più tempu.
U mercatu di i veiculi elettrichi hè sempre ghjovanu, relativamente parlante, è dunque parechje norme è regulamenti sò sempre in cambiamentu è in corsu d'aghjurnamentu. U vostru sistema di carica deve avè un sistema affidabile di furnimentu d'aghjurnamenti per fà fronte, postu chì hè impraticabile di prevede tutti i cambiamenti chì si verificanu.
Sè vo avete intenzione di creà una reta di qualsiasi scala, questu duverà esse fattu guasi certamente cù l'usu di OTA (aghjurnamenti over-the-air). Questu vene cun sfide di sicurezza supplementari - una preoccupazione crescente per a cuncepzione di u sistema di ricarica di i veiculi elettrici.
Blocchi di software di carica EV
Firmware
U software integratu chì cuntrolla e macchine di statu chì accendenu è spegnenu u caricatore.
IEC 61851
U protocolu di cumunicazione u più basicu utilizatu in i sistemi di carica AC di Tipu 1 è 2 trà u caricatore è u veiculu. L'infurmazioni scambiate quì includenu quandu a carica principia, si ferma è a corrente chì a vittura cunsuma.
OCPP
Questu hè un standard mundiale per a cumunicazione di i caricatori cù un back office, creatu da l'Open Charge Alliance (OCA). L'ultima edizione hè a 2.0.1, ma a carica intelligente di basa pò esse ottenuta cù OCPP 1.6.
A prova di OCPP pò esse fatta cum'è un serviziu da l'OCA o à l'OCA Plugfests, chì si svolgenu 2-3 volte à l'annu, è vi permettenu di pruvà u vostru sistema contr'à i fornitori di back-office è u standard OCPP.
A specificazione OCPP hà funzioni obbligatorie è opzionali, chì vanu da u cuntrollu di basa di u caricatore à a sicurezza è e riservazioni di altu livellu. Duverete sceglie u livellu OCPP chì avete bisognu, è ancu e parti di i standard chì avete bisognu di supportà per a vostra applicazione.
Interfaccia web è applicazione
A cunfigurazione di u caricatore è a registrazione iniziale devenu esse facilitate, sia per u gestore di a rete sia per l'installatore. Ci hè una varietà di modi per fà questu, ma una interfaccia web o un'applicazione hè cumuna.
SIM di supportu
Sè vo aduprate un modulu GSM, avete bisognu di cunsiderà a geugrafia di e vendite di u pruduttu, postu chì i standard GSM varianu trà i cuntinenti è sò attualmente in corsu di cambiamenti postu chì i standard più vechji sò disattivati (per esempiu, 3G) in favore di quelli più recenti - cum'è LTE-CATM.
I cuntratti SIM anu ancu bisognu di esse gestiti in modu chì e so spese sianu cuperte senza inconvenienti per u cliente. Ancu una volta, per i cuntratti SIM, duverete tene contu di a geugrafia.
Pruvisione di u vostru caricatore
U spiegamentu attuale di u caricatore hè una grande parte di u sforzu di u software, in particulare se u caricatore ùn supporta micca una cunnessione GSM è dunque hà bisognu di cunnette si à una rete lucale. U modu in cui questu hè fattu pò fà una grande differenza in l'esperienza di u cliente.
Nutate bè chì u cliente puderia esse un cunsumadore finale o un installatore prufessiunale, secondu u mercatu di destinazione. Per u mercatu di cunsumu, u caricatore deve esse simplice da cunnette à una rete di cumunicazione è da monitorà, per esempiu, da una applicazione.
Sicurezza - chì livelli avete previstu per u vostru caricatore?
A sicurità hè un tema caldu dopu à l'attacchi di ransomware IoT è ci hè ogni ragione per pensà chì e rete di carica saranu u bersagliu di futuri attacchi simili, datu i danni chì un tale attaccu puderia creà. U standard varierà secondu a geugrafia di l'installazione.
Passu 6: U software
Quasi tutti i caricatori intelligenti esistenu cum'è parte di una rete. Alcuni esempi includenu Ecotricity è BP Pulse. Quessi caricatori sò tutti cunnessi à un Sistema di Gestione di Stazioni di Ricarica (CSMS), o à un back office.
Cum'è fabricatore di carica, pudete sceglie di sviluppà a vostra suluzione di back-office, o pagà una tarifa di licenza per una suluzione di terze parti. Versinetic hà collaboratu cù Saascharge; altri esempi includenu Allego è has.to.be.
Un CSMS permette di:
A cummercializazione di i punti di ricarica
Equilibriu di carica trà i caricatori in una vicinanza
Cuntrollu remotu di i caricabatterie, per esempiu cù una app
Interoperabilità trà e rete
Monitoraghju di u statu di mantenimentu
Ci sò alternative - cum'è e rete cuntrullate lucalmente - chì ponu esse adatte per a carica di flotte private, per esempiu.
Altri scenarii induve u cuntrollu lucale seria utile includenu zone cù un segnale debule, è rete induve l'equilibriu rapidu di u caricu hè una priorità - per esempiu, induve l'alimentazione elettrica ùn hè micca affidabile.
In u cuntestu di u nostru hardware, u controller di cumunicazione avaria probabilmente OCPP integratu, è più tardi quandu esploreremu a carica DC, ancu ISO 15118. Dunque, un requisitu hardware chjave per a scheda di cumunicazione hè un microcontroller capace di gestisce OCPP è l'altre biblioteche di software.
Passu 8: Andà più luntanu
Tecnulugie supplementari da aghjunghje à a vostra suluzione di carica.
Hè solu una fase
A maiò parte di i punti di carica utilizanu attualmente a putenza monofase per a carica; tuttavia, certi sistemi di carica utilizanu a putenza trifase per aumentà i tassi di carica. Per esempiu, a Renault Zoe pò esse caricata à 22 kW invece di 7,4 kW quandu si usa a trifase.
Pro
Questa carica hè chiaramente più rapida è pò esse ottenuta aduprendu a tecnulugia AC, chì - in certi casi - annullerà a necessità di caricabatterie DC.
Inconvénienti
L'alimentazione elettrica è a gestione di a rete sò più un prublema: a maiò parte di l'abitazioni domestiche ùn anu accessu à l'alimentazione trifase o à a larghezza di banda per questu ritmu di carica. I cuntattori è i relè trifase devenu ancu esse integrati in u disignu di cuntrollu di carica.
Solu certi veiculi supportanu attualmente a carica trifase, ma questu hè destinatu à migliurà à misura chì più mudelli di veiculi elettrici saranu lanciati.
Cù un grande putere vene una grande rispunsabilità; ci sò regulamenti supplementari nantu à cumu si utilizanu e fasi, per esempiu, cù a rotazione di e fasi un requisitu in Norvegia. Cum'è per tutta a cunfurmità, sti regulamenti varianu secondu a regione.
Bisognu di velocità
Tempu di parlà di l'elefante in a stanza... è di parlà di DC.
In un puntu di carica DC, hè assai listessu cum'è cù a so contraparte AC; però, a tensione è a corrente sò più alte, cuminciendu da circa 50 kW.
Quandu si carica cù un puntu di carica AC, u regulatore di carica cumunicheghja di solitu cù l'inverter chì si trova in u veiculu chì cunverte a putenza AC in putenza DC per caricà a batteria di u veiculu EV. Questu inverter pò trattà solu una certa quantità di corrente, eccu perchè l'AC hè più lenta di a carica DC.
Cù i caricabatterie DC, questu inverter hè invece in u caricabatterie, scaricendu una parte cara è pesante di a cunfigurazione generale di u caricabatterie, nantu à u pavimentu.
I standard di cumunicazione sò ancu diffirenti.
Tipi di cunnettori
Di listessa manera chì i sistemi di carica AC anu Tipu 1 J1772, Tipu 2 è più, i sistemi di carica DC anuCHAdeMO, CCS è Tesla.
L'ultimi anni anu vistuCHAdeMOcalata in favore di u CCS, chì hè statu avà aduttatu da a maiò parte di i fabricatori d'automobili occidentali. Tuttavia,CHAdeMOhà avà furmatu una alleanza cù a Cina, u più grande mercatu di veiculi elettrici in u mondu, è a Corea di u Sud pare disposta à unisce si.
Questu hè per collaborà à u sviluppu diCHAdeMO3.0 è u novu standard cinese ChaoJi, chì pò esse capace di carica à una putenza superiore à 500 kW, è hè retrocompatibile cù i standard CHAdeMO, CCS è GB/T.
CHAdeMOferma ancu l'unicu standard di carica DC chì hà incorporatu una capacità di flussu di putenza bidirezionale per V2G (Vehicle-to-Grid). È in u Regnu Unitu, V2G hà prubabilmente da guadagnà impurtanza per via di u rinnuvatu interessu da Ofgem, u regulatore di l'energia di u Regnu Unitu.
Cum'è sviluppatore di caricabatterie EV, questu rende solu più difficiule di decide quali protokolli supportà.
UCHAdeMOU protocolu cumunicheghja via una interfaccia CAN cù u veiculu per cuntrullà a sicurezza è trasmette i parametri di a batteria.
U cunnettore CCS hè custituitu da un cunnettore di Tipu 1 o 2 cù una cunnessione DC supplementaria sottu. Dunque, e cumunicazioni basiche sò sempre fatte secondu a norma IEC 61851. E cumunicazioni d'altu livellu sò fatte aduprendu e cunnessione supplementari, aduprendu DIN SPEC 70121 è ISO/IEC 15118. ISO 15118 permette a carica "plug-and-play", induve l'autorizzazioni è u pagamentu sò cumpletati automaticamente, senza alcuna interazione di u cunduttore.
Quessi sò blocchi di software significativi chì venenu inseme cù OCPP è IEC 16851 chì anu un impattu annantu à u travagliu di sviluppu supplementu per i caricabatterie DC, è questu, cumminatu cù volumi di vendita più bassi è u costu BOM più altu, si riflette in u prezzu di vendita, chì pò esse finu à £ 30.000, invece di circa £ 500 per un caricabatterie AC.
Energie rinnuvevuli in tuttu u modu
In un futuru micca troppu luntanu, sempre più u mondu serà alimentatu da fonti rinnuvevuli.
In particulare, alcune rete di ricarica di veiculi elettrici alimentanu avà parzialmente e so soluzioni cù l'energia solare fotovoltaica. Aumenterà u vostru mercatu potenziale se a vostra soluzione hè prevista per aduprà l'energia solare è altre fonti rinnuvevuli. Questu richiederà, frà altri fattori, avè algoritmi putenti di bilanciamentu di u caricu per tene contu di a natura intermittente di l'energia solare.
Sfruttendu u putere lucale
Assuciatu à a pruvista solare, ci hè a capacità di i caricatori di veiculi elettrici di funziunà cù l'energia generata lucalmente, solare o altrimenti. U puntu di carica pò esse cuncipitu per ricunnosce diverse fonti d'energia è equilibralli trà di elli per ottimizà u costu è l'affidabilità.
Cunclusione
Attraversu a proliferazione d'iniziative per luttà contr'à u cambiamentu climaticu in u mondu sanu, hè chjaru chì i veiculi elettrichi è i sistemi di trasportu più verdi sò l'avvene.
Tuttavia, l'entusiasmu per l'opportunità offerta da u mercatu dinamicu è in rapida evoluzione di a mobilità elettrica deve esse temperatu cù un approcciu attentu è metodicu à a pianificazione, u sviluppu è a consegna di a vostra suluzione di ricarica EV.
Speremu chì truverete sta guida utile per dà vi una visione di alcune di e cumplessità di a creazione di u vostru EVSE.
Ch'è vo travagliate cù a vostra propria squadra di sviluppu o cù una cunsulenza di cuncepimentu di carica di veiculi elettrichi cum'è Versinetic, avè un USP chjaru è un mercatu di destinazione, è ancu esse vigilante cù u vostru prughjettu è a gestione di a produzzione, vi darà una basa eccellente per un percorsu di successu versu u mercatu.
Avete bisognu di software, hardware, cunsulenza o un aghjurnamentu di cuncepimentu di u sistema di ricarica EV?
Implementazione di u Protocolu OCPP in a vostra Infrastruttura di Ricarica EV!
Sè vo site un fabricatore di caricabatterie EV o una impresa chì cerca di implementà u protocolu OCPP in a vostra infrastruttura di carica, leghjite questu articulu per una guida nantu à parechje cunsiderazioni chjave.
U Protocolu Apertu di Punti di Carica (OCPP) hè un standard di protocolu di cumunicazione ricunnisciutu à u livellu mundiale è largamente aduttatu chì definisce a cumunicazione trà l'Equipaggiamentu di Fornitura di Veiculi Elettrici (EVSE) è u Sistema di Gestione di a Stazione di Carica (CSMS).
In questu articulu, esploreremu e migliori pratiche per implementà OCPP in a vostra infrastruttura di ricarica EV è cumu superà e sfide potenziali.
Tavula di cuntenutu
Benefici di l'implementazione di u protocolu OCPP in a vostra infrastruttura di ricarica EV
Migliori Pratiche di Implementazione di OCPP
Superà e sfide
Cibu da asportu
Avete bisognu di supportu tecnicu per a vostra implementazione OCPP?
Benefici di l'implementazione di u protocolu OCPP in a vostra infrastruttura di ricarica EV
OCPP offre parechji vantaghji per u vostru sistema di carica EV, cumpresi:
Interoperabilità è Compatibilità: OCPP assicura l'interoperabilità è a compatibilità trà EVSE è CSMS di diversi pruduttori. Questu significa chì l'utilizatori di EV sò liberi di spustassi trà diversi operatori di punti di ricarica senza avè da rimpiazzà i so caricatori.
Cumunicazione sicura è criptata: OCPP permette una cumunicazione sicura è criptata trà EVSE è CSMS, assicurendu chì a cumunicazione ùn sia micca intercettata o mudificata da parti micca autorizate.
Monitoraghju è Gestione Remota: OCPP facilita u monitoraghju è a gestione remota di e stazioni di ricarica, permettendu à l'operatori di punti di ricarica di cuntrullà è monitorà a so infrastruttura di ricarica da una locu cintrale.
Scambiu di dati è monitoraghju in tempu reale: OCPP permette u scambiu di dati in tempu reale è u monitoraghju di u prucessu di carica, chì permette à l'operatori di sistemi di distribuzione (DSO) di seguità u cunsumu d'energia è di equilibrà a rete in a zona lucale aghjustendu l'uscite di i caricatori à l'ore di punta.
Superà e sfide
Mentre l'implementazione di u protocolu OCPP offre parechji vantaghji, pò ancu vene cun qualchi sfida. Alcuni prublemi cumuni includenu:
Prublemi di cumpatibilità di i dispusitivi: Unu di i principali sfidi quandu si implementa OCPP hè a cumpatibilità di i dispusitivi. Micca tutti i dispusitivi EVSE è CSMS sò 100%Cunforme à OCPP, è questu pò causà prublemi in u campu.
Bug di Software: Ancu cùCunforme à OCPPdispusitivi, ci ponu esse bug di software o prublemi chì ponu influenzà l'EVSE o u CSMS, interferendu cù e cumunicazioni o u cuntrollu.
Prublemi di cunfigurazione: OCPP hè un protocolu cumplessu chì richiede una cunfigurazione adatta per funziunà currettamente. I prublemi ponu sorgere se i dispositivi ùn sò micca cunfigurati currettamente o s'ellu ci sò cunfigurazioni errate in l'implementazione di OCPP.
In partenariatu cù una sucietà cum'è Versinetic, pudete superà queste sfide è esse sicuru chì a vostra implementazione OCPP hè sicura, efficiente è aggiornata.
A squadra d'ingegneri sperimentati è esperti tecnichi di Versinetic pò aiutà vi à cuncepisce, implementà è mantene unCunforme à OCPPInfrastruttura di ricarica per veiculi elettrici chì risponde à i vostri bisogni è supera e vostre aspettative.
Migliori Pratiche di Implementazione di OCPP
Quandu implementate OCPP in a vostra infrastruttura di carica EV, seguitate questi passi di e migliori pratiche:
SceglieCunforme à OCPPEVSE: Quandu si sceglienu EVSE (Electric Vehicle Supply Equipment), hè essenziale sceglie dispositivi chì sò almenu conformi à OCPP 1.6J cù u supportu di u prufilu di sicurezza 2 o 3 per assicurà l'interoperabilità è u più altu livellu di sicurezza chì u standard offre.
Opzioni persunalizate EVSE: OCPP permette a persunalizazione di u cuntrollu è di a diagnostica permessa. Hè megliu sceglie un EVSE cù una quantità adatta di paràmetri è rapporti per supportà a diagnostica è u cuntrollu remoti per i vostri ambienti d'installazione.
Verificate e regulazioni di carica di u vostru paese: Hè impurtante verificà chì l'EVSE rispetta tutte e regule è regulamenti specifichi di u paese in u quale serà utilizatu. Per esempiu, u Regnu Unitu hà regulazioni di carica intelligente chì richiedenu chì funzioni specifiche nantu à u caricatore sianu dispunibili, cum'è un ritardu aleatoriu per avvià u caricatore. Se l'EVSE ùn supporta micca e funzioni specifiche di u paese, u caricatore ùn hè micca cunforme.
Sceglite un CSMS cumpatibile: Ci hè avà un certu numeru di CSMS cummerciali dispunibili chì supportanu OCPP 1.6J cù a sicurezza attivata. Tuttavia, questu copre solu e cumunicazioni, è un CSMS deve copre parechji altri aspetti di a gestione è u cuntrollu di una rete di caricatori (per esempiu, a fatturazione). Dunque, assicuratevi di sceglie cù cura un CSMS chì risponde à i vostri bisogni specifici.
Test d'interoperabilità: Quandu u CSMS è l'EVSE sò stati selezziunati, i testi d'interoperabilità ponu cumincià, è l'EVSE passa per un prucessu di "integrazione" cù u CSMS, chì testerà aspetti di u caricatore utilizendu OCPP. Ci sò strumenti indipendenti dispunibili per aiutà à diagnosticà i prublemi s'elli si presentanu.
Monitoraghju è Mantenimentu: Una volta chì a vostra infrastruttura OCPP hè attiva è funzionale, hè essenziale monitoralla è mantene la per assicurà chì funziona currettamente. A manutenzione è l'aghjurnamenti regulari daranu à a vostra infrastruttura a megliu opportunità di rimanere sicura è efficiente.
Cibu da asportu
U protocolu OCPP hè un standard di protocolu di cumunicazione ricunnisciutu mundialmente utilizatu in l'industria di a ricarica di i veiculi elettrici.
L'implementazione di OCPP assicura l'interoperabilità è a cumpatibilità trà EVSE è CSMS di diversi pruduttori, permettendu un scambiu di dati sicuru è efficiente è u monitoraghju di u prucessu di carica.
E migliori pratiche per l'implementazione di OCPP includenu a sceltaCunforme à OCPPEVSE, selezzione di un CSMS cumpatibile, installazione è cunfigurazione di OCPP, test è verificazione, è monitoraghju è manutenzione.
I sfidi durante l'implementazione includenu prublemi di cumpatibilità di i dispositivi, bug di software è prublemi di cunfigurazione.
Avete bisognu di supportu tecnicu per a vostra implementazione OCPP?
Sè vo site un fabricatore di caricabatterie EV chì cerca di implementà OCPP in a vostra infrastruttura di carica, cuntattate a squadra Versinetic.
I nostri ingegneri sperimentati è esperti tecnichi ponu aiutà vi à cuncepisce, implementà è mantene unCunforme à OCPPInfrastruttura di ricarica per veiculi elettrici chì risponde à i vostri bisogni.
Lasciate chì Versinetic vi aiuti à custruisce un futuru sustenibile cù una infrastruttura di ricarica per veiculi elettrichi sicura, efficiente èCunforme à OCPP.
Sichuan Green Science & Technology Co., Ltd.
0086 19158819831
Data di publicazione: 03 di ferraghju 2024