Introduzione:
Volkswagen hà introduttu u so ultimu gruppu motopropulsore ibridu plug-in, chì cuincide cù a crescente pupularità di i veiculi elettrici ibridi plug-in (PHEV) in Cina. I PHEV stanu guadagnendu trazione in u paese per via di a so versatilità è di a so capacità di alleviare l'ansietà di l'autonomia. Mentre ci sò preoccupazioni per i PHEV chì puderanu ritardà a transizione versu veiculi à emissioni zero, servenu da ponte versu un futuru più verde. U novu gruppu motopropulsore di Volkswagen mette in mostra i progressi tecnologichi destinati à migliurà l'efficienza è e prestazioni.
L'amore di a Cina per i PHEV:
A Cina hà vistu un aumentu rimarchevule di e vendite di PHEV, cù BYD, u principale fabricatore d'automobili, chì hà vendutu 1,4 milioni di PHEV accantu à 1,6 milioni di vitture elettriche in u 2023. I PHEV sò diventati immensamente populari trà i cunsumatori cinesi per via di a so capacità di cambià trà l'alimentazione à batteria è un mutore à combustione interna, furnendu a comodità di viaghji à longa distanza senza ansietà per l'autonomia. L'accessibilità economica di i PHEV, cum'è u BYD Qin Plus à menu di 100.000 yuan (13.900 $), li rende una opzione attraente per i cunsumatori attenti à u budget.
A tecnulugia ibrida plug-in d'avanguardia di Volkswagen:
L'ultimu gruppu motopropulsore ibridu plug-in di Volkswagen presenta dui moduli di trasmissione: un mutore elettricu è un mutore à benzina turbocompressu. U sistema aggiornatu vanta u mutore 1.5 TSI evo2, chì incorpora funzioni avanzate cum'è u prucessu di combustione TSI-evo è un turbocompressore à geometria variabile di a turbina (VTG). Sta cumbinazione garantisce un'efficienza eccezziunale, un cunsumu riduttu è emissioni più basse. Inoltre, u gruppu motopropulsore include una trasmissione à doppia embrague à sei velocità, iniezione à alta pressione, camicie di cilindri rivestite di plasma è pistoni cù canali di raffreddamentu integrati.
Capacità di batteria è di carica migliorate:
Volkswagen hà migliuratu significativamente a capacità di a batteria di u so sistema ibridu plug-in, aumentendula da 10,6 kWh à 19,7 kWh. Questa migliurazione permette una autonomia solu elettrica estesa finu à 100 km (62 miglia) basata annantu à u standard WLTP. A nova batteria incorpora una tecnulugia di celle avanzata è beneficia di un raffreddamentu à liquidu esternu. Inoltre, u flussu di putenza trà a batteria è u mutore di trazione elettrica hè gestitu da elettronica di putenza avanzata, chì garantisce una cunversione efficiente di a corrente continua in corrente alternata. U novu sistema supporta ancu tempi di carica più rapidi, chì permettenu una carica AC finu à 11 kW è una velocità di carica massima di 50 kW per a carica rapida DC. Queste capacità di carica riducenu significativamente i tempi di carica, cù una batteria scarica chì ghjunghje à l'80% in circa 23 minuti.
A Strada Avanti:
Mentre chì i PHEV servenu cum'è una tecnulugia di transizione preziosa, ferma cruciale di cuntinuà a spinta per veiculi elettrici (EV) accessibili è infrastrutture di ricarica affidabili per ottene una adozione generalizzata. A rivoluzione EV hè sempre in e so prime fasi, cù progressi in tecnulugia è infrastrutture pronti à affruntà queste sfide. Per accelerà a transizione versu un futuru più verde, l'industria deve sforzassi per una maggiore accessibilità, una ricarica più rapida è una migliore affidabilità.
Cunclusione:
L'introduzione da parte di Volkswagen di u so ultimu gruppu motopropulsore ibridu plug-in s'allinea cù a crescente dumanda di PHEV in Cina. I PHEV offrenu una suluzione pratica per i cunsumatori chì cercanu i benefici di a guida elettrica accumpagnati da a comodità di una autonomia estesa. I progressi tecnologichi presentati in u gruppu motopropulsore di Volkswagen sottolineanu l'impegnu di l'industria per migliurà l'efficienza è riduce l'emissioni. Mentre i PHEV ùn sò micca una suluzione à longu andà, ghjocanu un rolu vitale per colmà u fossu trà i motori à combustione interna tradiziunali è i veiculi cumpletamente elettrici. Mentre a rivoluzione di i veiculi elettrici piglia slanciu, i sforzi cuntinui per rende i veiculi elettrici più accessibili è migliurà l'infrastruttura di ricarica guideranu a transizione versu un futuru di trasportu sustenibile è à emissioni zero.
Lesley
Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.
0086 19158819659
Data di publicazione: 01-Mar-2024