• Susie: +86 13709093272

page_banner

nutizie

Chì sò i BEV è PHEV più populari in Cina?

Sicondu i dati da a China Passenger Car Association, in nuvembre 2022, a pruduzzione è a vendita di veiculi d'energia nova era 768.000 è 786.000, rispettivamente, cù una crescita annu di 65,6% è 72,3%, è a cota di mercatu hà righjuntu 33,8%. .

Da ghjennaghju à nuvembre 2022, a pruduzzione è a vendita di veiculi d'energia novi cumpiendu 6,253 milioni è 6,067 milioni, rispettivamente, u doppiu di a crescita annu, è a cota di mercatu hà righjuntu 25%.

Vendite

I 10 più venduti BEV in nuvembre 2022

Quasi tutti amanu paragunà a vendita di Tesla è BYD.Ùn hè micca difficiule di capisce perchè, Tesla hè a marca più famosa è di punta di BEV, è BYD hè a marca di sviluppu più veloce di vittura d'energia nova in Cina.E vendite totali di duie marche ùn ponu esse paragunate, perchè BYD fabrica parechji mudelli di BEV è PHEV.Sta volta, paragunemu solu i BEV.

VENDITA BEVS

Pudemu vede in nuvembre chì u Model Y vende più in tutti i BEV.BYD di sicuru chì i numeri di vendita di tutti i mudelli di vittura elettrica hè più di Tesla.Ma per u mudellu unicu di BEV hè menu di u Model Y. A marca BEV più famosa hè Tesla, BYD è Wuling Hong Guang Mini EV.

I 10 più venduti PHEV in nuvembre 2022

À u principiu di u 2021, BYD hà liberatu a so nova tecnulugia super hybrid DM-i, chì marca ancu una nova svolta in u campu di ibridi plug-in.Allora chì significa esattamente BYD dmi?Credu chì parechji amichi ùn sanu micca assai di questu, oghje ne parleraghju.

U DM-i hà una quantità di vantaghji annantu à l'altri tecnulugii hibridi, è a so "idea core" hè di utilizà l'electricità è l'oliu cum'è supplementu.In termini di architettura, DM-i super hybrid hè basatu annantu à una batteria di grande capacità è un mutore d'alta putenza.U veiculu hè guidatu da u mutore d'alta putenza durante a guida, mentri a funzione principale di u mutore di benzina hè di carricà a bateria.Solu cunduce direttamente quandu più putenza hè necessariu, è travaglia solu cù u mutore per riduce a carica.Sta tecnulugia hibrida hè differente da a tecnulugia hibrida tradiziunale dipende nantu à e caratteristiche di u mutore, chì ponu riduce u cunsumu di carburante in modu più efficace.

vende phev

Ogni mese avemu da sente chì BYD piglia u sportu di punta di u novu veiculu di energia.Hè abbastanza chjaru chì u veiculu più vendutu hè u BYD Song Plus DM-i.A serie DM-i sò i primi 5 pusizioni di i PHEV.Dunque, finu à nuvembre 2022, u numeru tutale di vendita di tutti i BYD BEV è PHEV hè più di 1,62 milioni.

Chì sò i BEV è PHEV più populari in Cina?

Allora chì sò i BEV è PHEV più populari in Cina?Avà a risposta hè abbastanza ovviamente da i dati obove.Iè, u BEV più populari in Novembre hè Tesla, è u PHEV più populari hè BYD Song Plus DM-i.Aghju visitatu u centru di vendita BYD in a nostra cità è aghju intesu chì più è più marca di vitture aduprà a tecnulugia DM-i da BYD.Hè vera ?aspittemu è vedemu.

Infine, vulemu presentà u nostruStazione di ricarica EV.Perchè simu u fabricatore di stazioni di ricarica DC EV èCaricatori AC EV.Avà avemu dui disinniStazioni di ricarica AC EV.Unu hè u plasticuStazioni di ricarica ACè Metal EcoStazioni di ricarica.Offriamu u serviziu OEM è ODM diStazioni di ricarica EVo scheda di cuntrollu EVSE solu.

中国制造网

Tempu di post: Dec-19-2022