A Casa Bianca hà publicatu oghje u so pianu di ricarica EV per spende 7,5 miliardi di dollari in infrastrutture di veiculi elettrici cù l'ubbiettivu di fà cresce a rete naziunale di ricarica EV di i Stati Uniti à 500 000 stazioni di ricarica EV.
Mentre chì una grande parte di l'attenzione hè avà nantu à u Build Back Better Act chì hè statu discuttu in u Senatu - pila di ricarica EV, u guvernu hà appruvatu un altru prugettu di legge nantu à l'infrastrutture à l'iniziu di quest'annu chì prevedeva digià investimenti significativi per i veiculi elettrici. E stazioni di ricarica EV aumenteranu in u futuru.
Hà inclusu 7,5 miliardi di dollari per l'infrastruttura di ricarica di VE è 7,5 miliardi di dollari per elettrificà u trasportu publicu. A pila di ricarica di VE hè sempre più di 7kw, 11kw, 22kw AC frase 1 è 3 per l'usu di a pila di ricarica VE in a serie wallbox domestica. A serie DC di 80kw è 120kw hè più aduprata per e stazioni di ricarica di VE enormi.
Oghje, a Casa Bianca hà publicatu ciò ch'ella chjama u "Pianu d'Azione di Ricarica di Veiculi Elettrici Biden-Harris" per spende u primu.
Per avà, l'azzioni sò sempre principalmente di creà un quadru per distribuisce i soldi - a maiò parte di i quali saranu per i stati da spende.
Ma l'obiettivu generale hè di purtà u numeru di stazioni di ricarica per veiculi elettrici in i Stati Uniti da 100 000 à 500 000.
In breve, u guvernu parla avà cù l'attori di a ricarica di veiculi elettrichi per capisce megliu i so bisogni è assicurassi chì i soldi di a ricarica di veiculi elettrichi saranu circulati in i Stati Uniti micca solu per implementà e stazioni, ma ancu per custruisce stazioni di ricarica di veiculi elettrichi quì.
Eccu tutte l'azzioni specifiche chì a Casa Bianca hà annunziatu oghje:
● Creazione di un Uffiziu Cumunu di l'Energia è di i Trasporti:
● Raccolta di cuntributi di diverse parti interessate
● Preparazione per a publicazione di linee guida è standard di ricarica di veiculi elettrici per i Stati è e Città
● Richiede infurmazioni da i pruduttori naziunali di ricarica di veiculi elettrichi
● Nova dumanda per i curridori di carburante alternativu
Data di publicazione: 25 di marzu di u 2022