• Susie: +86 13709093272

page_banner

nutizie

A Casa Bianca libera un pianu di crescita a rete di ricarica EV di i Stati Uniti à 500,000 stazioni

A Casa Bianca hà publicatu oghje u so pianu di ricarica EV per spende 7,5 miliardi di dollari in infrastruttura di veiculi elettrici cù l'obiettivu di cresce a rete di ricarica EV naziunale di i Stati Uniti à 500 000 stazioni di ricarica EV.

Mentre chì una gran parte di l'attenzione hè avà nantu à a Legge di Custruzzione Megliu chì hè stata discussa in a pila di carica di u Senatu -EV, u guvernu hà passatu un altru prughjettu di l'infrastruttura prima di questu annu chì hà digià avutu investimenti significativi per i veiculi elettrici.A stazione di ricarica EV crescerà in u futuru.

Includeva $ 7.5 miliardi per l'infrastruttura di ricarica di EV è $ 7.5 miliardi per elettrificà u trasportu publicu.Pila di ricarica EV sempre più 7kw, 11kw, 22kw AC frasi 1 è 3 per l'usu di a serie di muru di a casa di a pila di carica EV.A serie DC 80kw è 120kw hè più utilizata per una stazione di ricarica EV enormi.

Oghje, a Casa Bianca hà liberatu ciò chì chjama u "Piano d'Azzione di Carica di Vehicle Elettricu Biden-Harris" per passà u primu.

Da avà, l'azzioni sò sempre principarmenti nantu à a creazione di un quadru per distribuisce i soldi - a maiò parte di quale sarà per i stati di gastru.

Ma u scopu generale hè di piglià u numeru di stazioni di ricarica EV in i Stati Uniti da 100 000 à 500 000.

In breve, u guvernu parla avà à i partiti di ricarica di l'EV per capisce megliu i so bisogni è assicuratevi chì i soldi di carica di l'EV seranu ciclati à traversu i Stati Uniti per ùn solu implementà e stazioni, ma ancu custruisce una stazione di ricarica EV quì.

Eccu tutte l'azzioni specifiche chì a Casa Bianca hà annunziatu oghje:

● Stabbilimentu di un Uffiziu Cumunu di Energia è Trasportu:
● Raccolta di diversi stakeholder input
● Preparazione per Emette Guida di Carica EV è Norme per i Stati è e Città
● Requesting Information da EV Charging Domestic Manufacturers
● New Solicitation for Alternative Fuel Corridors


Tempu di post: 25-mar-2022